پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۴۷۹۷۳
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۶ بهمن ۱۳۹۵ - ۲۳:۳۸
نماینده مردم شهرستان های بویراحمد و دنا در مجلس شورای اسلامی گفت: محرومیت ها در استان کهگیلویه و بویراحمد ذاتی نیست بلکه عارضی است.

شعار سال: غلام محمد زارعی در نشست شورای اداری استان افزود: محرومیت‌ها را می‌شود رفع کرد که این موضوع نیازمند عزم و اراده جدی است.

وی بیان کرد: استان کهگیلویه و بویراحمد قبل از انقلاب از حداقل‌ها برخوردار بود و محرومیت‌ها در این استان قبل از انقلاب بسیار پررنگ و عمیق بود که اکنون محرومیت‌ها کمرنگ شده‌اند.

نماینده مردم شهرستان‌های بویراحمد و دنا در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: این دو شهرستان با بیش از نیمی از جمعیت استان دارای بیش از چهار بخش محروم هستند که در دل این بخش‌ها، بخش‌های دیگری تعریف شده است و نشان دهند وجود ظرفیت‌هایی است.

زارعی تصریح کرد: دهستان سادات محمودی واقع در بخش پاتاوه شهرستان دنا با جمعیت 13 هزار نفری خود از حداقل زندگی برخوردار است و محرومیت در این منطقه بیش از سایر مناطق است.

وی ادامه داد: احداث 20 مسجد به مساحت‌هایی بین 100 تا 200 متر مربع برای حل و فصل مسائل فرهنگی این مناطق نیاز است.

نماینده مردم شهرستان‌های بویراحمد و دنا در مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: همچنین در کنار بیش از 20 مسجد بزرگ ما، خانه عالم وجود ندارد و توجه به این امر لازم و ضروری است.

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری ایسنا، تاریخ انتشار 06بهمن 1395، کد مطلب: 95110603860: www.isna.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۳:۳۹ - ۱۳۹۵/۱۱/۱۵
0
0
واقعا عارضی و تاریخی است
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین