پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۴۸۰۳۰
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۶ بهمن ۱۳۹۵ - ۲۲:۵۱
نماینده مردم بویراحمد و دنا در مجلس شورای اسلامی گفت: گازرسانی به دهستان چین در دستور کار قرار خواهد گرفت و رایزنی‌ها با شرکت ملی گاز انجام شده است.

شعارسال: غلام‌محمد زارعی، با اشاره به بازدیدی که از روستاهای بخش لوداب داشت، اظهار کرد: به مانند چند سال اخیر به صورت مستمر بازدید از مناطق مختلف شهرستان‌های بویراحمد و دنا داشتیم.

وی گفت: یکی از مناطقی که در هفته گذشته مورد بازدید قرار گرفت منطق لوداب و دهستان چین بود که مشکلات مختلف مرم را در این مناطق مورد بررسی قرار دادیم.

نماینده مردم بویراحمد و دنا در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه راه‌های روستایی و دسترسی آن‌ها به جاده‌های اصلی یکی از مهم‌ترین خواسته‌های مردم این مناطق است، تصریح کرد: کارهای بزرگی در این زمینه انجام شده که مهم‌ترین کار تکمیل جاده پاتاوه به دهدشت است که قطعه دوم آن به زودی افتتاح می‌شود.

وی با بیان اینکه راه دسترسی مردم لوداب با این جاده به مرکز استان با 16 هزار جمعیت آسان می‌شود، افزود: بعد از تکمیل قطعه دوم که پیشرفت 95 درصدی دارد بخشی از قطعه سوم ساخته و تکمیل می‌شود که لوداب به صورت کامل از بن بست خارج خواهد شد.

زارعی به بازدید خود از دهستان چین اشاره کرد و گفت: اولین اولویتی که برای دهستان چین و گلال در نظر گرفته شده تأمین آب آشامیدنی است که مردم از ما انتظار این کار را دارند.

وی به سایر اولویت‌ها در این دهستان اشاره کرد و افزود: گازرسانی به این منطقه نیز در دستور کار قرار خواهد گرفت و رایزنی‌ها با شرکت ملی گاز انجام شده است.

زارعی با اشاره به برنامه گازرسانی شرکت ملی گاز ایران به روستاها گفت: گازرسانی به روستاهایی که هر علم گاز برای دولت تا 6 میلیون تومان هزینه دارد در اولویت قرار گرفته است.

این نماینده مردم در مجلس با اشاره به اینکه گازرسانی برای هر منزل مسکونی در منطقه چین برای دولت 9 میلیون توامان هزینه دارد افزود: با وزیر محترم نفت در این خصوص صحبت‌های لازم انجام شده تا مشکل گازرسانی به دهستان چین هم برطرف شود.

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری فارس، تاریخ انتشار: 6بهمن1395، کدخبر: 13951106000383: www.farsnews.com


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۳:۴۰ - ۱۳۹۵/۱۱/۱۵
0
0
کی تموم می شه
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین