پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۴۸۰۶۸
تاریخ انتشار : ۰۷ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۳:۰۸
رئیس اداره تعاون ،کار و رفاه اجتماعی شهرستان زرین دشت گفت: مهاجرت تعداد زیادی از افراد جویای کار شهر دبیران به شهرستان های همجوار زنگ خطری برای بروز و تشدید آسیب های اجتماعی است.

شعار سال: شاکری رئیس اداره تعاون ،کار و رفاه اجتماعی شهرستان زرین دشت در جلسه کمیته توسعه عدالت اجتماعی شهرستان زرین دشت گفت: با توجه به محرومیت شهر دبیران و وجود ظرفیت های انسانی و طبیعی می توان به تشکیل و مثمر ثمر واقع شدن این شرکت حتی تنها با آحاد مردمی همین شهرهم امیدوار بود.

شاکری با بیان اینکه مهاجرت تعداد زیادی از افراد جویای کار شهر دبیران به شهرستان های همجوار زنگ خطری برای بروز و تشدید آسیب های اجتماعی است ،نقش شرکت های تعاونی بخصوص تعاونی توسعه و عمران را در بهبود وضعیت اقتصادی و معیشتی مردم مهم تلقی کرد.

وی افزود: ارتباط نزدیک اعضای شورای اسلامی با آحاد مردم می تواند جهت ترغیب و تشویق آنها به انجام فعالیت های گروهی و اقتصادی تعیین کننده باشد.

شاکری ضمن بیان ضرورت شناسایی پتانسیل های شهر دبیران از نمایندگان فرمانداری و بخشداران و رئیس اداره صنعت معدن و تجارت شهرستان خواست نسبت به تعیین سازوکار واگذاری معادن ثبت شده به اقشار بومی و شناسایی و ثبت معادن جدید همت گمارند.

وی اضافه کرد: وقتی مردم یک شهر جهت رفع احتیاجات معیشتی خود مجبور به مهاجرتند واگذاری طرح های صنعتی و پیمانکاری همان شهر به اشخاص حقیقی و حقوقی غیر بومی امری متناقض و غیر منصفانه است.

در پایان هریک از مدعوین به بیان نقطه نظرات خود پرداخته و جلسه با تصویب مصوباتی در راستای تشکیل شرکت تعاونی توسعه و عمران و همچنین برخی پروژه ها در صورت تشکیل شرکت تعاونی مزبور پرداختند.

با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از پایگاه خبری تحلیلی زرنوشت، تاریخ 4 بهمن 95 ، کد مطلب: 1375: www.zarnevesht.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین