پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۴۸۳۲
تاریخ انتشار : ۱۴ آذر ۱۳۹۴ - ۱۳:۳۵
حسن فتحي کارگردان سينما و تلويزيون که به تازگي با سريال «شهرزاد» بخشي از علاقمندان به شبکه نمايش خانگي را به سوي خود جذب کرده است گفت: اين روزها در حال رايزني با تهيه کنندگان هستيم تا بتوانيم فصل دوم و سوم سريال «شهرزاد» را نيز به زودي به مرحله توليد برسانيم.

شعارسال:  کارگردان سريال تلويزيوني محبوب «ميوه ممنوعه» افزود: خوشبختانه بنا به آماري که به دستم رسيده «شهرزاد» توانسته با بازخوردهاي خوبي مواجه شود و من خوشحالم که توانستم اين سريال را براي مخاطبان فهيم و فرهيخته شبکه نمايش خانگي به توليد برسانم.

وي ادامه داد: ما از ابتداي امر قصد داشتيم که فصل هاي دوم و سوم «شهرزاد» را به توليد برسانيم اما منتظر بوديم تا واکنش هاي مخاطبان را در مواجهه با «شهرزاد» داشته باشيم و بعد از آن مبادرت به نگارش فيلمنامه کنيم که خوشبختانه بازخوردهاي رضايت بخش مخاطبان تصميم ما را براي توليد قسمت هاي بعدي اين سريال بسيار جدي تر از گذشته کرد.

فتحي سپس با بيان اينکه باز هم براي شبکه نمايش خانگي فيلم مي سازم اظهار داشت: براي من حضور در همه

مديوم ها يکسان است و تفاوت چنداني با هم ندارد؛ قطعاً اگر تلويزيون شرايط متعادل تري داشت ترجيح مي دادم «شهرزاد» را براي تلويزيون بسازم اما خوشبختانه اين روزها شبکه نمايش خانگي مخاطبان خود را به صورت جدي پيدا کرده است و مردم با ديدن سريال به اين صورت آشنا شده اند از اين رو اگر باز هم پيشنهادي باشد براي اين شبکه اقدام به توليد فيلم و سريال مي کنم.

کارگردان فيلم سينمايي «پستچي سه بار در نمي زند» ادامه داد: خوشبختانه از ابتداي امر خلاصه فيلمنامه فصل هاي بعدي اين سريال توسط بنده و خانم نغمه ثميني نوشته و آماده بود و قطعاً به زودي مرحله نگارش فصل هاي بعدي اين سريال نيز به پايان خواهد رسيد؛ فصل اول «شهرازد» به اوايل دهه ۳۰ شمسي مي‌ پردازد و فصل دوم بخش هايي از حوادث اواخر دهه ۳۰ و اوايل دهه ۴۰ را در برمي‌ گيرد و فصل سوم نيز قرار است داستان اين شخصيت ها را بعد از دوران پيروزي انقلاب اسلامي به تصوير بکشد.

وي در خاتمه اين گفتگو اظهار داشت: آنچه مي خواهم اين است که روايت داستاني عاشقانه خود را بدون هيچ گونه تحريف وقايع تاريخي و تنها بر اساس حقيقت داشته باشيم و اميدوارم که فصل هاي بعدي اين سريال نيز با استقبال خوب مخاطبان مواجه شود.

گفتني است؛ سريال «شهرزاد» به کارگرداني «حسن فتحي» و بازي «ترانه عليدوستي»، «شهاب حسيني» و «مصطفي زماني» يک سريال عاشقانه است که براي پخش خانگي توليد شده است. داستان سريال شهرزاد از زمان کودتاي ۲۸ مرداد به بعد اتفاق مي‌افتد و بيشتر مضموني رمانتيک دارد و مي‌توان آن را ملودرامي عشقي جنايي تعريف کرد. سريال شهرزاد با هنرنمايي سه نسل از هنرمندان خاطره‌انگيز ايران، پرهزينه‌ترين سريال شبکه نمايش خانگي است که داستان عاشقانه‌اي را در تهران قديم روايت مي‌کند. اين سريال همزمان در کشور آلمان نيز نمايش داده مي‌شود و به همين مناسبت در روز ۲۰ مهر ماه مراسم فرش قرمز با حضور بازيگران و دست اندر کاران اين سريال در شهر «کلن» آلمان برگزار شد. «سيد محمد امامي» تهيه کننده اين سريال ۲۶ قسمتي است و «اسماعيل عفيفه» مجري طرح آن است. «شهرزاد» سومين محصول تصوير گستر پاسارگاد است که پيش از اين سريال موفق «شاهگوش» و «ابله» را توليد کرده. حسن فتحي که افزون بر کارگرداني سريال «شهرزاد»، نويسندگي آن را نيز انجام داده، پيش از اين هم مجموعه‌هاي موفق «پهلوانان نمي‌ميرند»، «ميوه ممنوعه»، «مدار صفر درجه» و را ساخته است.

شهاب حسيني، ترانه عليدوستي، علي نصيريان، ابوالفضل پورعرب، مصطفي زماني، محمود پاک نيت، حميدرضا آذرنگ، هومن برق نورد، اميرحسين رستمي، گلاره عباسي، فريبا متخصص، سهيلا رضوي، فرخ نعمتي، رامين ناصرنصير و... از جمله بازيگران سريال «شهرزاد» هستند.

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از وب سایت روزنامه ی صبح ایران "خراسان " ، تاریخ انتشار شنبه 14 آذر 1394 ، کد مطلب : 2311401 : www.khorasannews.com

اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین