پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۴۸۳۴۲
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۹ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۰:۵۸
مدیر‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمان با اشاره به اینکه طرح هوشمندسازی نوبت‌دهی و صدور بارنامه در استان کرمان اجرا می‌شود گفت: با اجرایی شدن این طرح تمامی رانندگان سازماندهی شده و از تجمع رانندگان در محل شرکت‌های باربری جلوگیری می‌شود.

شعار سال: خداداد مقبلی در کرمان اظهار‌‌ داشت: حمل و نقل تاثیر بسیار زیادی بر اقتصاد استان دارد و از آنجا که کرمان یک استان مهم در زمینه معادن و کشاورزی است باید موضوع حمل و نقل با جدیت عمل کند.

وی با اشاره به اینکه امروزه صنعت حمل و نقل اشتغال‌زایی خوبی ایجاد کرده است گفت: باید از این ظرفیت در راستای توسعه استان استفاده کرد و روز به روز بر توسعه صنعت حمل و نقل استان نیز افزوده شود.

مدیر‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمان با بیان اینکه شرکت‌های حمل و نقل و باربری باید از ظرفیت به وجود آمده به نحو احسنت بهره‌مند شوند افزود: برنامه‌ای طراحی شده که بر اساس آن همه موارد مربوط به حمل و نقل در جاده‌های برنامه‌ریزی شده است.

وی با بیان اینکه طرح هوشمندسازی نوبت‌دهی و صدور بارنامه در استان کرمان اجرا می‌شود خاطرنشان کرد: این برنامه به تهران ارسال شده و موافقت لازم برای اجرا گرفته شده و در حال حاضر در چندین استان کشور در حال اجرا است.

مقبلی افزود: در این طرح تمامی رانندگان می‌توانند به صورت یکپارچه و سراسری و به راحتی نوبت‌گیری کنند و همین‌طور شرکت‌های حمل و نقل نیز می‌توانند به راحتی و در اسرع وقت برای بارهای خود راننده پیدا کنند.

وی با اشاره به اینکه در این طرح بارنامه به صورت هوشمند صادر می‌شود و از امکانات فوق‌العاده‌ای برخوردار است گفت: در این سیستم پرداخت دستی اصلا وجود ندارد و پول نقدی از سیستم به طور کلی حذف می‌شود.

مدیر‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمان با بیان اینکه همه اطلاعات بار از جمله، نوع محموله، مبدا و مقصد، مبلغ کرایه، ارزش محموله، فرستنده و گیرنده در این برنامه ثبت می‌شود تصریح کرد: اخذ نوبت به این روش باعث ساماندهی رانندگان می‌شود.

وی افزود: این سیستم مزیت‌های بسیاری برای شرکت‌های حمل و نقل دارد و از تجمع رانندگان در محل شرکت‌ها و همچنین ایجاد هرج و مرج برای اخذ بار جلوگیری می‌شود.

مقبلی با اشاره به اینکه صدور بارنامه و حواله بار نیز به صورت یکپارچه صادر می‌شود اظهار‌ داشت: تاکید ما بر استفاده از تمامی امکانات و تجهیزات درون سازمانی و بهره‌برداری از توانایی‌های سایر دستگاه‌های دولتی در اجرای موفق این طرح است و هدف ما نظارت دقیق بر رفتار ناوگان حمل و نقل جاده‌ای است.

با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری تسنیم، تاریخ 6 بهمن 95 ، کد مطلب: 1306962: www.tasnimnews.com

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۴:۴۰ - ۱۳۹۵/۱۱/۰۹
0
0
تعارفه بخدا
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین