پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۴۸۳۵۱
تاریخ انتشار : ۰۹ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۰:۵۲
معاون امور عمرانی استاندار کرمان گفت: امروز تامین، مدیریت و سامان دادن به آب این استان، مهمترین موضوع و دغدغه استانی استاندار کرمان است.

شعار سال: ابوالقاسم سیف الهی روز پنجشنبه در آیین معارفه مدیرعامل شرکت آب منطقه ای استان کرمان با حضور مشاور وزیر نیرو و مدیرعامل شرکت مدیریت منابع آب ایران در محل سالن اجتماعات آب منطقه ای افزود: شرکت آب منطقه ای در استان کرمان مهمترین تشکیلات حوزه دولت است و همیشه مدیرعامل این شرکت نفر دوم استان بوده است.
وی خاطرنشان کرد: در مجموعه استانداری تکلیف می دانیم که از آب منطقه ای حمایت کنیم و امیدواریم بدون نگاه جناحی به آب، به عنوان یک مقوله اجتماعی به آن توجه ویژه شود.
وی با اشاره به زحمات محمدرضا بختیاری در دوره مدیریتی خود در آب منطقه ای کرمان بیان کرد: تمایل داشتیم وی به دلیل کاردانی و توانمندی که در این مدت از خود نشان داده است در کرمان بماند.
وی افزود: ابراهیم علیزاده نیز به عنوان مدیرعامل جدید آب منطقه ای کرمان سابقه مدیریتی بسیار خوبی دارد و یکی از نقطه های مثبت وی نیز این است که هم استانی ما و نیرویی بومی است.
**
برنامه های قبلی آب منطقه ای را با قدرت ادامه می دهیم
مدیرعامل جدید شرکت آب منطقه ای استان کرمان نیز عنوان کرد: قرار نیست برنامه جدیدی را تعریف کنیم لذا همان برنامه های قبلی را با قدرت ادامه خواهیم داد.
ابراهیم علیزاده اظهار کرد: تلاش می کنیم که پا جای پای مدیریت سابق آب منطقه ای کرمان بگذاریم و تمام تلاش خود را در راستای توسعه استان کرمان به کار خواهم گرفت.
وی خطاب به کارمندان و کارکنان شرکت آب منطقه ای کرمان گفت: از امروز کمربندهای خود را محکم ببندید و به شایعات توجه نکنید چرا که ما حتی در مقابل هد رفت یک قطره آب این استان نیز کوتاه نخواهیم آمد.
وی ضمن تقدیر از حمایت های استاندار کرمان بیان کرد: با حمایت هایی که مجموعه دولت و استانداری کرمان از آب منطقه ای می کنند جای هیچ عذر و بهانه ای برای کم کاری وجود ندارد.
وی تاکید کرد: هیچ فردی در شرکت آب منطقه استان کرمان نباید بیکار باشد و همه باید تا جایی که توان دارند به مردم خدمت کنند چرا که خدمت در منصب سقایی از ارزشمندترین خدمت هاست.
در این آیین ابراهیم علیزاده به عنوان مدیرعامل جدید آب منطقه ای استان کرمان معرفی و از زحمات محمدرضا بختیاری تقدیر شد.

با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری جمهوری اسلامی(ایرنا)، تاریخ 7 بهمن 95 ، کد مطلب: 82402957: www.irna.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین