پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۴۸۳۶۹
تاریخ انتشار : ۰۸ بهمن ۱۳۹۵ - ۲۱:۲۲
نماینده مردم شرق گلستان در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه در برنامه ششم به توسعه حمل‎ونقل ریلی تأکید بسیاری شده است، گفت: در افق 1404 باید 25 هزار کیلومتر راه‎آهن ریلی در کشور ایجاد شود.

شعار سال:  شهرام کوسه‎غراوی بعد از ظهر امروز در گفت‎وگو با خبرنگاران، با اشاره به لایحه بودجه سال آینده اظهار کرد: بعد از اتمام برنامه پنج ساله ششم توسعه دولت در دو هفته گذشته، بلافاصله لایحه بودجه سال 96 آغاز شد.

وی حوزه‎های آب، محیط‎ زیست، صندوق بازنشستگی، آمایش سرزمینی، استانی شدن درآمدها با رویکرد اقتصادی را از جمله مهم‎ترین حوزه‎های برنامه ششم توسعه دولت دانست و گفت: همه این موارد با رویکرد اقتصادی انجام شده که تصدی‎گری تصدی‎گری دولت را کاهش داده و واگذاری به بخش‎های خصوصی را بیشتر کرده است.

نماینده مردم شرق گلستان در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه در افق 1404 در حوزه ریلی بخش حمل باری باید به 30 درصد و بخش مسافربری باید به 18 درصد برسد، افزود: ما در افق 1404 باید 25 هزار کیلومتر راه‎آهن ریلی در کشور داشته باشیم.

کوسه‎غراوی با ابراز امیدواری از توسعه حمل‎ونقل ریلی، گفت: همانطور که در برنامه ششم توسعه نیز به این مهم تاکید شده امیدواریم شاهد رشد و توسعه در این حوزه باشیم.

وی تصریح کرد: امید است برنامه ششم توسعه به اهداف خود دست یابد و با توجه به سیاست‎های ابلاغی مقام معظم رهبری که توجه به سیاست‎های اقتصاد مقاومتی، اصلاح نظام اداری و صرفه‎جویی در هزینه‎ها بوده برنامه ششم توسعه نسبت به برنامه‎های قبلی بهتر و کامل‎تر اجرایی و محقق شود.

*مدیریت یارانه‎ به سمت اقتصاد مقاومتی سوق یابد/ پرداخت سالانه 270 هزار میلیارد تومان یارانه

نماینده مردم شرق گلستان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به لایحه بودجه 96 دولت و نقش‎آفرینی مجمع نمایندگان استان برای دریافت سهم بیشتر برای گلستان، یادآور شد: با تلاش‎های جدی و جلسات مداوم کمیسیون تلفیق بودجه مجلس شورای اسلامی بخش درآمدی بودجه 96 تمام شده و در حال حاضر به بخش هزینه‎ای رسیده است که امیدواریم تا هفته آینده به اتمام برسد.

کوسه‎غراوی از توجه ویژه به بخش‎های مختلف خبر داد و بیان کرد: بر اساس مصوبه افراد با سقف حقوقی دو میلیون تومان نیز از پرداخت مالیات معاف خواهند شد، از طرفی به بازنشستگان و اقشار آسیب‎پذیر زیرپوشش کمیته امداد و بهزیستی نیز توجه ویژه‎ای شده و بخشی از هدفمند کردن یارانه‎ها به این حوزه اختصاص یافت.

وی با بیان اینکه سالانه 270 هزار میلیارد تومان یارانه پرداخت می‎شود، مطرح کرد: امیدواریم پرداخت یارانه در حوزه اقتصاد مقاومتی و سایر مسائل مدیریت شود تا بتوانیم وضعیت استان را از این شرایطی که قرار دارد، ارتقاء دهیم.

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری فارس، تاریخ انتشار 07 بهمن 1395، کد مطلب: 13951107000589: www.farsnews.com

اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین