پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 March 28
کد خبر: ۴۸۴۰۴
تاریخ انتشار : ۰۸ بهمن ۱۳۹۵ - ۲۳:۰۶
رئیس کل سازمان امور مالیاتی کشور با ابراز تاسف نسبت به سانحه ناگوار ساختمان پلاسکو از بخشودگی بدهی مالیاتی کسبه این ساختمان تا پایان عملکرد سال ۱۳۹۴ خبرداد.

شعارسال: سیدکامل تقوی‌نژاد ضمن عرض تسلیت به مناسبت شهادت جمعی از آتش نشانان غیور و ایثارگر در جریان آتش سوزی ساختمان پلاسکو گفت: همگی ما مدیون دلاوری های این جان برکفان هستیم و باید خدمات آنان را ارج نهیم. وی این ضایعه دردناک را جبران ناپذیر دانست و اظهار داشت: این حادثه زیان مالی در روزهای منتهی به پایان سال، ضرر مالی بسیاری برای کسبه آن در پی داشته است و سازمان امور مالیاتی به نوبه خود ترتیبات قانونی برای جبران بخشی از این خسارات پیش‌بینی نموده است.

رئیس کل سازمان امور مالیاتی کشور تصریح کرد: به استناد ماده 165 قانون مالیات‌های مستقیم و آیین‌نامه اجرایی آن، بنا به پیشنهاد سازمان امور مالیاتی کشور و موافقت وزیر امور اقتصادی و دارایی و مصوبه هیات دولت در تاریخ 6بهمن ماه، تمامی بدهی‌های مالیاتی مربوط به واحدهای کسبه‌ای که در آتش‌سوزی ساختمان پلاسکو اموال آنها از بین رفته است، تا پایان عملکرد سال 1394 بخشوده می شود.

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از شبکه اطلاع رسانی دانا ، تاریخ انتشار خبر 8 بهمن 1395، کدمطلب: 1018438 ،www.dana.ir
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین