پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 April 19
کد خبر: ۴۸۴۵۱
تاریخ انتشار : ۰۹ بهمن ۱۳۹۵ - ۰۴:۱۶
نماینده مردم شهرستان‌های قرچک, ورامین و پیشوا در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: نشست چند روز گذشته برای بررسی مصوبات سفر قبلی وزیر بهداشت به منطقه بوده است که همه مصوبات آن سفر به یاری خدا عملیاتی شده است.
شعار سال: سید حسین نقوی‌حسینی در حاشیه حضور در غرفه خبرگزاری توانا در نمایشگاه رسانه طی مصاحبه‌ای با خبرنگاران استان تهران گفت: دکتر هاشمی وزیر بهداشت دو سال پیش سفری به شهرستان‌های قرچک, ورامین و پیشوا داشته‌اند و در این سفر نیز مصوباتی به تصویب رسید.

وی خاطرنشان کرد: سرتیتر مصوبات آن سفر وزیر بهداشت و درمان به منطقه ورامین ساخت بیمارستان قرچک, تأسیس دانشگاه علوم پزشکی در ورامین, تجهیز بیمارستان پیشوا و ساخت درمانگاه جوادآباد بوده است.

نماینده مردم شهرستان‌های قرچک, ورامین و پیشوا در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: نشست چند روز گذشته برای بررسی مصوبات سفر قبلی وزیر بهداشت به منطقه بوده است که همه مصوبات به یاری خدا عملیاتی شده است.

نقوی‌حسینی اظهار کرد: در این نشست که با حضور امام‌جمعه قرچک, فرماندار پیشوا و نماینده فرماندار ورامین برگزار شده بود, دو موضوع در خصوص شهرستان قرچک مورد بررسی قرار گرفت که اولین آن تسریع در تکمیل بیمارستان شهرستان قرچک بود که وزیر محترم بهداشت و درمان قول دادند که تا پایان سال جاری این بیمارستان تکمیل شود.

وی خاطرنشان کرد: دستور خرید تجهیزات بیمارستان شهرستان قرچک نیز از سوی وزیر بهداشت صادر شده است که بلافاصله بعد از تکمیل ساختمان بیمارستان شهرستان قرچک, تجهیز این بیمارستان نیز صورت می‌پذیرد.

نماینده مردم شهرستان‌های قرچک, ورامین و پیشوا در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: یکی دیگر از مواردی که برای شهرستان قرچک مورد بررسی قرار گرفت, ساخت ساختمان دی‌کلینیک دارالشفای شهرستان قرچک بود که مورد توجه وزیر بهداشت و درمان قرار گرفت و با استقبال دستور ساخت این مرکز نیز صادر شد.

نقوی‌حسینی در خصوص فعالیت‌های صورت گرفته در شهرستان ورامین نیز گفت: چهار پروژه درمانی برای شهرستان ورامین مورد بررسی قرار گرفت که استقلال مجتمع آموزشی سلامت از شبکه بهداشت اولین این طرح‌ها بود تا این مجتمع به‌عنوان یک دانشگاه مستقل به فعالیت بپردازد که مورد تأکید وزیر بهداشت قرار گرفت.

وی خاطرنشان کرد: ساخت بیمارستان 220 تخت‌خوابی از دیگر طرح‌های بررسی شده در این جلسه بود که آقای هاشمی وزیر بهداشت اعلام کردند حتماً راهکاری در خصوص ساخت این بیمارستان در مجاورت بیمارستان شهید مفتح ورامین پیدا خواهیم کرد.

نماینده مردم شهرستان‌های قرچک, ورامین و پیشوا در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: تجهیز اورژانس ساخته شده خیرین در بیمارستان شهید مفتح ورامین از دیگر طرح‌هایی بود که در این نشست مورد بررسی قرار گرفته و وزیر بهداشت با این امر نیز موافقت کرده و دستور آن را ابلاغ کردند.

نقوی بیان کرد: آخرین پروژه‌ای که برای شهرستان ورامین مورد بررسی قرار گرفت افتتاح درمانگاه جوادآباد بود که وزیر بهداشت قول دادند که تا پایان سال جاری این درمانگاه افتتاح شود.

وی در خصوص طرح‌های بررسی شده شهرستان پیشوا نیز گفت: تجهیز بیمارستان 32 تخت‌خوابی پیش‌بینی شهرستان پیشوا اولین طرحی بود که در حوزه بهداشت و درمان این شهرستان مورد بررسی قرار گرفت.

نقوی‌حسینی اظهار کرد: یکی دیگر از طرح‌های بررسی شده در شهرستان پیشوا تجهیز و راه‌اندازی مرکز بهداشتی شهید مهتدی بود تا با اجرای این طرح مشکلات بهداشتی و درمانی شهروندان پیشوایی نیز کاهش پیدا کند.

وی در خصوص بهره‌برداری پروژه‌های درمانی منطقه نیز گفت: طبق بررسی‌های صورت گرفته توسط وزیر بهداشت, برخی از این پروژه‌ها تا پایان سال جاری قابل بهره‌برداری بوده و دستورات لازم وزیر بهداشت و درمان در خصوص تسریع در روند اجرای مابقی پروژه‌ها نیز صادر شده است.

با اندکی تلخیص و اضافات، برگرفته از خبرگزاری فارس، تاریخ انتشار: 20 آبان 1395، کد مطلب: 13950820001019، www.tehran.farsnews.com

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین