پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۴۸۴۶۸
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۹ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۵:۴۱
بانک‌پاسارگاد در اقدامی دیگر و با همکاری مرکز نشر دانشگاهی، اقدامات موثری جهت ترویج خرید غیرحضوری کتاب های دانشگاهی انجام داد.

شعار سال: بانک‌پاسارگاد، درتعامل با مرکز نشر دانشگاهی، با بهره‌مندی از ابزارهای نوین بانکی و خدمات متنوع اقدام به ارایه خدماتی برای ترویج خرید غیر حضوری کتاب های دانشگاهی کرد. بر اساس این خبر، بانک‌پاسارگاد از طریق ارایه خدمات کتاب‌کارت، فروشگاه مجازی و فروشگاه موبایلی محصولات مرکز نشر، در جهت فرهنگ‌سازی خرید کتاب نقش اساسی ایفا کرده‌است.

"کتاب‌کارت" ‌ کارتی مشابه کارت‌های بانکی، با قابلیت شارژ از طریق کلیه بانک‌های عضو شتاب و بدون محدودیت است. این کارت با ایجاد امکان استفاده از تخفیف‌های ویژه در خرید کتاب نقش موثری در پیوند هر چه بیشتر دانشجویان، محققین و جامعه علمی و فرهنگی کشور ایفا می‌کند.

همچنین فروشگاه مجازی محصولات مرکز نشر، با بهره‌‌مندی از ابزارهای نوین بانکی در بانک‌پاسارگاد، اقدام به ارایه کتاب‌های دانشگاهی مربوط به دانشگاه‌های سراسر کشور کرده‌است. علاقمندان می‌توانند با ارسال پیامکی حاوی کد کتاب مورد نظر به شماره 7223، هزینه کتاب را از کارت بانکی عضو شبکه شتاب خود که قبلا به سیستم معرفی کرده‌اند، پرداخت و کتاب خریداری‌شده را از طریق پست دریافت کنند.

محصول سوم در این طرح، فروشگاه موبایلی کتاب های مرکز نشر است. علاقمندان با نصب یک نرم‌افزار رایگان بر روی موبایل یا تبلت خود، می‌توانند با پرداخت درصد کمی از بهای پشت جلد کتاب، فایل مورد نظر خود را دانلود و مطالعه کنند.

"کتاب کارت" مرکز نشر دانشگاهی یک کارت نقدی بانکی می باشد که در هنگام خرید آن از مرکز نشر، فاقد موجودی ریالی بوده و قابل شارژ توسط تمامی کارت های بانکی عضو شبکه شتاب می باشد. دانشجویان محترم با خرید این کارت ها از فروشگاه مرکز نشر دانشگاهی و واریز وجوه مورد نیاز خود از کانال های مختلف نظیر اینترنت بانک، موبایل بانک، خودپرداز و شعبه های بانک، خریدهای آتی خود را با تخفیف از فروشگاه اینترنتی مرکز نشر "طرح شعف" و همچنین فروشگاه مرکز نشر واقع در خیابان انقلاب انجام می دهند.

این طرح به مرور شامل فروشگاه های دیگر طرف قرارداد نیز خواهد شد و در نهایت دانشجویان کلیه کتاب های مورد نیاز خود را با استفاده از این کارت همراه با تخفیفات قابل ملاحظه خریداری خواهند نمود.

با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از وبسایت بانک پاسارگاد، تاریخ 22 اردیبهشت 92 ، کد مطلب: 597: www.bpi.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۶:۵۴ - ۱۳۹۵/۱۱/۱۳
0
0
خرید غیر حضوری اگر با تخفیف همراه باشد به گونه ای که هزینه پیک یا پست کتاب را پوشش دهد بشدت می تواند مورد توجه قرار گیرد
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین