پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۴۸۴۷۴
تاریخ انتشار : ۰۹ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۵:۴۳
کارت "نوگلان ‌پاسارگاد " همزمان با افتتاح باشگاه نوگلان بانک‌پاسارگاد رونمایی شد.

شعار سال: به گزارش روابط‌عمومی بانک‌پاسارگاد، خسرو رفیعی مشاورمدیرعامل و مدیر روابط‌عمومی این بانک ضمن اعلام این خبر گفت: بانک‌پاسارگاد با همکاری شرکت پرداخت الکترونیک پاسارگاد، در اقدامی دیگر باشگاه نوگلان بانک‌پاسارگاد را راه‌اندازی کرده و خدمات ویژه‌ای به این عزیزان ارایه می‌دهد. وی ادامه داد: این باشگاه طی مراسمی ویژه با حضور برخی از مدیران بانک‌پاسارگاد، بیمارستان صارم و همچنین اعضای باشگاه در سالن اجتماعات بیمارستان صارم افتتاح شد.

در این باشگاه نوزادانی که از روز نیمه شعبان به بعد، در بیمارستان صارم متولد شده‌اند، عضو هستند. برای هر یک از این عزیزان، یک کارت نوگلان در نظر گرفته‌شده‌است که خدمات ویژه‌ای را ارایه می‌دهد. رفیعی افزود: به عنوان مثال دارندگان این کارت می‌توانند در مراجعات بعدی خود به بیمارستان صارم برای دریافت خدمات پزشکی، با استفاده از این کارت بر روی دستگاه‌های کارت‌خوان بانک پاسارگاد، از تخفیف 5 تا 20 درصدی بهره‌مند شوند. همچنین در خصوص سایر خدمات مربوط به نوگلان مانند فروشگاه‌های سیسمونی و .. نیز می‌توانند از این تخفیف بهره‌مند شوند. مدیر روابط‌عمومی بانک‌پاسارگاد خاطرنشان کرد: بانک‌پاسارگاد آمادگی دارد این خدمات را در سایر بیمارستان‌ها نیز ارایه کند و خدمات ویژه و تخفیف‌های در نظر گرفته شده را به تعداد بیشتری از نوگلان ارایه دهد.

گفتنی است بانک‌پاسارگاد پس از راه‌اندازی سیستم پرداخت امن، باشگاه مشتریان بانک و باشگاه مشتریان شرکت پرداخت الکترونیک بانک‌پاسارگاد، در اقدامی جدید، باشگاه نوگلان بانک‌پاسارگاد با هدف حمایت و ارایه خدمات ویژه به نوگلان کشورمان راه‌اندازی کرده‌است.

با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از وبسایت بانک پاسارگاد، تاریخ 6 شهریور 92 ، کد مطلب: 627: www.bpi.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین