پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۴۸۴۹۱
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۹ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۱:۳۸
احمد وادی دار، عضو هیأت‌مدیره بانک پاسارگاد در همایش همبستگی ملی برای حمایت از تیم ملی فوتبال ایران در جام جهانی 2014 برزیل،گفت: باعث خوشحالی مجموعه گروه مالی پاسارگاد است که این بار نه به عنوان یک کار تخصصی بانکی بلکه در راستای انجام یکی از مهم‌ترین مسئولیت‌های اجتماعی خود ، به عنوان حامی تیم ملی فوتبال در عرصه حضور پیدا کرده‌ایم.

شعار سال: وی با اشاره به ابعاد گسترده فعالیت‌های بانک‌پاسارگاد در عرصه اقتصادی کشور، تأکید کرد: این بانک، به‌عنوان اولین بانک در کشور، گزارش عملکرد مسئولیت‌های اجتماعی خویش را منتشر کرده‌است که در آن به اقدامات اجتماعی از زمان تأسیس تاکنون اشاره شده‌است.

وادی‌دار، کمک به بنیادهای خیریه، آزادی زندانیان نیازمند، حفظ و حمایت از محیط‌زیست، ایجاد اشتغال برای 12 هزار و 500 نفر در گروه مالی پاسارگاد، حمایت از فعالیت‌های هنری مثل فیلم سینمایی جدایی نادر از سیمین، تجلیل و حمایت از برترین‌های کنکور سراسری در هر سال، حمایت از تیم‌های ملی کشتی آزاد و فرنگی، حمایت از قهرمانان المپیک و پارالمپیک و حمایت از فدراسیون‌های کوهنوری و صخره‌نوردی و کشتی را از جمله اقدامات این بانک در راستای انجام مسئولیت‌های اجتماعی ذکر کرد.

وی با تأکید بر این نکته که ورزش در بانک‌پاسارگاد نهادینه شده‌است، گفت: گروه مالی پاسارگاد همواره سعی کرده است که صرفنظر از بهره‌برداری تجاری، با هدف انجام مسئولیت‌های اجتماعی خود، به حمایت از تیم‌ها و قهرمانان ورزشی کشورمان پرداخته است.

عضو هیأت مدیره بانک‌پاسارگاد، برگزاری منظم مسابقات ورزشی در این گروه مالی را نشان‌دهنده توجه ویژه به ورزش خواند و ادامه داد: شرکت فناوری اطلاعات بانک پاسارگاد (فناپ) هم در راستای تحقق سازمان هوشمند، سامانه‌های تعاملی یکپارچه‌ای را برای ارائه به جامعه ورزشی کشورمان مانند تیم‌های فوتبال استقلال و پرسپولیس و هواداران آنها طراحی و پیاده‌سازی کرده‌است که این بار نیز این سامانه‌ها به کمک تیم ملی فوتبال کشورمان خواهند آمد تا این تیم حضور قدرتمندی در عرصه جهانی داشته‌باشد.

وادی‌دار خاطرنشان کرد: با نگاه مشارکتی سعی کرده‌ایم که علاوه بر تأمین مالی بخشی از هزینه‌های فدراسیون فوتبال برای تیم‌های مختلف ملی به ویژه در جام جهانی برزیل، زمینه را برای حضور تمامی علاقمندان برای حمایت از تیم ملی فوتبال فراهم کنیم.

وی با اشاره به این نکته که در طرح حمایت از تیم ملی فوتبال، در یک سو فدراسیون فوتبال و بانک‌پاسارگاد و شرکت فناپ و در سوی دیگر مردم و دیگر شرکت‌ها قرار دارند، تصریح کرد: این بانک آماده همکاری با تمامی سازمان‌ها و شرکت‌ها جهت تجهیز هرچه بهتر تیم ملی برای اعزام به جام جهانی برزیل است.

وادی دار با بیان این نکته که بانک پاسارگاد حمایت از تیم ملی فوتبال را منحصر به خود نمی داند، یادآور شد: این ظرفیت و عرصه برای تمامی علاقمندانی که قلبشان برای ایران می تپد فراهم است تا به حمایت از تیم ملی فوتبال بیایند.

عضو هیات مدیره بانک پاسارگاد گفت: با تصویب هیات مدیره، حساب کوتاه مدتی را پیش بینی کرده ایم که مردم آن را به نام خود و برای حمایت از تیم ملی فوتبال افتتاح می کنند که بخشی از سود سپرده این حساب به حساب فدراسیون فوتبال برای حمایت از تیم ملی واریز خواهد شد.

به گفته وادی دار، این حساب از ابتدای هفته آینده برای تمامی اشخاص حقیقی و حقوقی قابل افتتاح خواهد بود و ماندگاری آن تا پایان سال 1393 خواهد بود.

وی در پایان برای تیم ملی فوتبال در جام جهانی برزیل همچنین حرکت ملی در جهت حمایت از این تیم آرزوی موفقیت کرد

با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از وبسایت بانک پاسارگاد، تاریخ 4 اسفند 92 ، کد مطلب: 669: www.bpi.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۳۱ - ۱۳۹۵/۱۱/۱۰
0
0
حضور در عرصه های هنری، ورزشی، علمی ، کتابخانه سازی، سلامت ، زیست محیطی و مواردی همانند، از جمله افتخارات بانک پاسارگاد است
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین