پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۴۸۴۹۴
تاریخ انتشار : ۰۹ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۱:۵۲
در اقدامی دیگر و در جهت فرهنگ‌سازی بنیادین، وب‌سایت کودک توسط بانک‌پاسارگاد رونمایی شد.

شعار سال: به گزارش روابط‌عمومی بانک‌پاسارگاد، طی مراسمی با حضور مدیران و مسئولان بانک‌ و گروه مالی پاسارگاد، از وب‌سایت کودک رونمایی شد. این وب‌سایت با بخش‌های جالب، جذاب و آموزنده و با هدف فرهنگ‌سازی در خصوص مفاهیم بنیادین بانکی، اقتصادی، پس‌انداز و ... و همچنین نهادینه کردن فرهنگ بهره‌مندی از امکانات بانکداری الکترونیک، اینترنت و IT در بین کودکان و نوجوانان راه‌اندازی شد.

کودکان و نوجوانان می‌توانند از طریق آدرس اینترنتی www.kids.bpi.irوارد وب‌سایت کودک بانک‌پاسارگاد شده و از قسمت‌های متنوع آن از جمله آشنایی با مفاهیم بانکی، قصه، فیلم، عکس، بازی، چیستان، لطیفه، کتاب، نقاشی، آموزش، موسیقی، رنگ‌آمیزی و ... بهره‌مند شوند. این عزیزان همچنین می‌توانند با شرکت در مسابقات متنوعی که در این وب‌سایت اعلام خواهد شد، از جوایز ویژه‌ای برخوردار شوند.

گفتنی است قسمت‌های مختلف این وب‌سایت در حال تکمیل شدن است و به‌زودی امکانات و بخش‌های جدید و آموزنده‌ای به آن افزوده‌خواهد شد.

با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از وبسایت بانک پاسارگاد، تاریخ 13 اردیبهشت 93 ، کد مطلب: 721: www.bpi.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین