پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۴۸۴۹۶
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۹ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۵:۴۳
در پنجمین دوره جایزه ملی بهره وری 1404 ، بانک پاسارگاد "سازمان بهره ور" و مدیرعامل این بانک "چهره ملی بهره ور" انتخاب شدند .

شعار سال: در فرآیند ارزیابی پنجمین دوره جایزه ملی بهره وری 1404 ( سال 1392) بانک پاسارگاد به عنوان "سازمان بهره‌ور" و دکتر مجید قاسمی مدیرعامل این بانک به‌عنوان چهره ملی بهره‌ور سال 1392 معرفی شدند.

به گزارش روابط‌عمومی بانک‌پاسارگاد، در فرآیند ارزیابی پنجمین دوره جایزه ملی بهره وری 1404 که در تاریخ 30 اردیبهشت در سالن همایش‌های مرکز تحقیقات استراتژیک برگزار شد، سازمان‌ها با توجه به معیارها و شاخص‌های مختلف در دو حوزه حماسه اقتصادی و بهره‌وری رتبه‌بندی شدند که بانک‌پاسارگاد موفق به کسب بالاترین سطح این جایزه یعنی "سازمان بهره‌ور" شد.

همچنین دکتر مجید قاسمی مدیرعامل بانک‌پاسارگاد به‌جهت اقدامات ارزشمند در بانک‌پاسارگاد برای نیل به اهداف یک سازمان متعالی و بهره‌ور، به‌عنوان چهره ملی بهره‌ور سال 1392 انتخاب شده و لوح سپاس دریافت کرد.

بر اساس این خبر، معیارهای ارزیابی جایزه بهره‌وری 1404 در پنجمین دوره، در دو حوزه حماسه اقتصادی و بهره‌وری بود. در بخش حماسه اقتصادی معیارهای اقتصاد مقاومتی، اصلاح الگوی مصرف، بهبود مستمر کسب‌وکار، واگذاری امور به مردم، حمایت از تولید ملی، توانمندسازی بخش‌خصوصی، کارآفرینی، مدیریت منابع‌ارزی، استفاده حداکثری از زمان منابع و امکانات، اقتصاد دانش‌بنیان و سرمایه‌گذاری مولد در سازمان‌های مختلف استخراج شده و این معیارها با شاخص‌های کمی و بهره‌وری موردسنجش قرار گرفت. همچنین در بخش بهره‌وری چهار شاخص عمومی بهره‌وری نیروی‌کار، بهره‌وری سرمایه، بهره‌وری کل عوامل تولید و سهم بهره‌وری در رشد اقتصادی متناسب با اهداف برنامه پنجم توسعه موردسنجش قرار گرفته و به اندازه‌گیری رشد اقتصادی سازمان‌ها پرداخته‌شد. در نهایت بانک‌پاسارگاد و مدیرعامل این بانک موفق شدند با توجه به معیارهای فوق به‌ترتیب عناوین "سازمان بهره‌ور" و "چهره ملی بهره‌ور" را از آن خود کنند.

گفتنی است این جایزه درصدد است سازمان‌هایی که در حوزه ارتقای بهره‌وری متناسب با برنامه‌های توسعه در سطح ملی حرکت می‌کنند را با روش‌های علمی شناسایی کرده و به عنوان الگو در سطح کشور معرفی کند تا در شبکه بزرگ بهینه‌کاوی سازمان‌های بهره‌ور کشور قرار گیرند.









با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از وبسایت بانک پاسارگاد، تاریخ 30 اردیبهشت 93 ، کد مطلب: 726: www.bpi.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۵۱ - ۱۳۹۵/۱۱/۱۳
0
0
چرا بهره وری بانک ها رد برنامه ششم کمتر مورد توجه قرار گرفته است
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین