پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۴۸۵۶۲
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۹ بهمن ۱۳۹۵ - ۲۱:۱۱
فرماندار عسلویه گفت: در راستای تحقق مطالبات مردم اسکله تجاری بندر عسلویه با مشارکت اداره کل بنادر و دریانوردی استان بوشهر بهسازی، لایروبی و تجهیز می‌شود.

شعار سال: عبدالله نادری پیش از ظهر امروز در نشست شورای اداری شهرستان عسلویه با تبریک ایام‌الله دهه فجر این دهه را فرصتی مناسب برای ارائه بیان دستاوردهای انقلاب اسلامی دانست و اظهار داشت: در ایام‌الله دهه فجر برنامه‌های متنوعی دربخش‌های مختلف اجرا می‌شود که افتتاح طرح‌های عمرانی و برگزاری جشن‌ها از آن جمله است.

وی با تاکید بر مشارکت‌های مردمی در برگزاری جشن‌های این ایام گفت: جشن‌های دهه فجر با مشارکت همگانی مردم برگزار می‌شود که در این راستا توجه به باشکوه برگزار شدن جشن‌های این دهه باید مورد توجه قرار گیرد.

فرماندار عسلویه، ضمن اشاره به منشور حقوق شهروندی به عنوان یکی از وعده‌های رئیس جمهور که تحقق یافت بیان کرد: از اهداف منشور حقوق شهروندی افزایش آگاهی عمومی مردم از حقوق خود و دیگران است که نتیجه آن به حداقل رسیدن مشکلات جامعه است.

نادری افزود : هرچه آگاهی مردم از حقوق شهروندی بیشتر شود مسئولان موظف می‌شوند پاسخگو و برای خدمت به مردم همیشه آماده باشند.

وی بر ضرورت اجرای حقوق شهروندی توسط مسئولان ادرات شهرستان تاکید کرد و گفت : مسئولان باید این منشور را مورد مطالعه قرار دهند تا تکریم ارباب رجوع در ادارات شهرستان به بهترین شکل انجام شود و مردم سرگردان کارهای اداری خود نشوند.

فرماندار عسلویه به سفر اخیر شاهدایی مدیرعامل شرکت پتروشیمی‌ ایران به شهرستان عسلویه اشاره کرد و گفت : اخیرا پیشنهادی مبنی بر معین شدن هریک از پتروشیمی‌ها در رفع مشکلات آموزشی ، ورزشی و بهداشتی و درمان روستاهای شهرستان با مدیرعامل شرکت پتروشیمی ایران مطرح شد که پیگیری‌های نماینده در تحقق این موضوع می‌تواند یاری رسان و کمک کننده باشد.

نادری از تجهیز و بهسازی اسکله بندر عسلویه خبرداد و افزود: بهسازی اسکله تجاری عسلویه یکی از خواسته‌های مردم این منطقه است که با مشارکت مدیر کل بنادر و دریانوردی استان بوشهر تا قبل از انتهای سال اجرایی می‌شود.

فرماندار عسلویه با تاکید بر ضرورت خدمت به مردم شهرستان در موضوع پزشکی قانونی به احداث ساختمان پزشکی قانونی اشاره کرد و گفت: ساختمان پزشکی قانون احداث شده و در حال تکمیل است وکه با راه‌اندازی آن مراجعه کنندگان برای حوادث و اتفاقات خود اجبار سفر به شهرستان‌های پارسیان و کنگان ندارند.

وی، از آغاز عملیات اجرایی ساخت آب‌شیرین‌کن نایبند در آینده‌ای نزدیک خبر داد و افزود : جانمایی آب‌شیرین‌کن انجام شده که امید می‌رود در آینده نزدیک اجرایی شود.

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری تسنیم، تاریخ انتشار 09 بهمن 1395، کد مطلب: 1310123: www.tasnimnews.com

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۴:۳۳ - ۱۳۹۵/۱۱/۱۲
0
0
کی دیگه جناب نادری؟
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین