پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۴۸۵۸۶
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۰ بهمن ۱۳۹۵ - ۰۹:۰۲
بانک پاسارگاد در راستای حمایت از تولید و صنعت و اعتقاد به پشتیبانی از تولید و توسعه خودکفایی صنعت کشور، برای راه‌اندازی و توسعه‌ی کارخانجات سیمانی گام‌های موثری برداشت.

شعار سال: به گزارش روابط عمومی بانک‌پاسارگاد، این بانک ضمن حمایت از چندین کارخانه سیمان، زمینه را برای فعالیت مجدد و افزایش تولید این کارخانجات فراهم کرده‌است. به‌طوریکه تعداد کارخانه‌هایی که از طریق این بانک حمایت شده‌اند، بیش از 14 کارخانه است. با این اقدام، سیمان مورد نیاز در بخش‌های مختلف صنعتی و صنایع زیربنایی کشور تأمین شده‌است.

این بانک همچنین با سرمایه‌گذاری در طرح‌های معدنی و فولادی، قدم‌های موثری را در جهت توسعه این بخش از اقتصاد، خودکفایی و جلوگیری از خام‌فروشی برداشته‌ و با بهره‌گیری از متخصصان و بزرگان عرصه معدن کشور، زمینه را برای اشتغال بیش از 90 هزار نفر از هم‌میهنانمان فراهم کرده‌است. بانک‌پاسارگاد از صنایع، پتروشیمی و گاز کشور نیز حمایت کرده و در به ثمر نشستن این بخش‌ها نقشی فعال داشته‌است.

با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از وبسایت بانک پاسارگاد، تاریخ 16 شهریور 95 ، کد مطلب: 1018: www.bpi.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۳۷ - ۱۳۹۵/۱۱/۱۶
0
0
سرمایه گذاری پاسارگاد بشکل کاملا دقیقی جلو می رود. اول در حوزه پولی وارد شدند. در مرحله بعد شرکت های اقتصادی خود را فعال کردند و در حوزه معدنی و نفت و گاز سرمایه گذاری کردند. اعتبارات اعطایی بانک به بخش خصوصی هم به همین سمت سوق پیدا کرد.
در مرحله سوم، بانک پاسارگاد وارد فناوری های نوین ، تجارت الکترونیک ، .... شده است.
بر این قاعده، بنظر می رسد آینده موفقی را داشته باشد
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین