پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۴۸۷۱۹
تاریخ انتشار : ۱۰ بهمن ۱۳۹۵ - ۲۰:۰۸
بانک پاسارگاد با شعار بانک هزاره سوم، تاکید خاصی بر شعبه آرایی و استفاده تخصصی از فضاهای حرفه ای داشته و در این راستا،رضایت مشتریان و سهولت دستیابی به خدمات در کانون توجه این بانک است.

شعار سال: براساس سنجي كه 11 هزار و 376 نفر درآن شركت كردند، سوال شده بود كه به نظر شما " بهترين بانك به لحاظ طراحي داخل و بيرون شعب،پوشش و برخورد كاركنان كدام بانك است؟ "كه مخاطبان و راي دهندگاناز بين20 بانك شركت داده شده در نظر سنجي بانك پاسارگاد را با 15.1 درصد كل آرا" بهترين" بانك انتخاب كردند.

پس از پاسارگاد،دو بانكآينده با كسب۱۴.۶آرا و بانك سامان با۸.۴ درصد راي رتبه هاي دوم و سوم را بدست آوردندرتبه هاي چهارم تا دهم نيز به ترتيب كسب آرا به بانكهاي ملت با 8.2 درصد،بانك ملي با 6.3 درصد،اقتصاد نوين با 6.1 درصد،بانك پارسيان با 5.7 درصد،بانك صادرات با 5.2 درصد،بانك مهر اقتصاد با 5 درصد و بانك قوامين با 4.8 درصد اختصاص يافته است.

رتبه هاي يازدهمنيز بهبانك تجارت با 3.4 درصد راي رسيد و عنوان دوازدهمي به بانك شهر با 2.7 درصد،عنوان سيزدهمي مشتركا به بانكهاي گردشگري و انصاربا 2.3 درصد،عنوان چهاردهمي به بانك مسكن با 2.1 درصد،عنوان پانزدهمي مشتركا به بانك هاي كارآفرين و ايران زمين با 1.9 درصد،عنوان شانزدهمي به بانكهاي سپه و رفاه مشتركا با 1.7 درصد رسيد.  عنوان هفدهمي نيز بهبانك توسعه صادرات۰.۴ درصد راي رسيد.

طراحي زيبا براي هر شعبه بانكي يك برگ برنده است چراكه با اولين نگاه مي تواند مشتري را جذب خود كند.نوع پوشش كاركنان و برخورد نيز يكي از مهمترين و شايد مهمترين نكته براي كسب بيشتر مشتري در شبكه بانكي است كه برخي بانك ها از اين نكته ها غافل مانده اند و براي همين است كه بانك هاي خصوصي توانسته اند گوي سبقت را از بانك هاي دولتي در اين باره بربايند.











با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از وبسایت رویا، تاریخ ، کد مطلب:: www.royaco.com

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین