پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۴۸۷۴۲
تاریخ انتشار : ۱۰ بهمن ۱۳۹۵ - ۲۰:۱۸
اهمیت مسئولیت اجتماعی شرکت در حال افزایش است و نتایج استراتژیکی برای شرکت¬ها در بر دارد.

شعار سال: شرکت­های بزرگ به طور قابل توجهی در فعالیت­های مرتبط با مسئولیت اجتماعی شرکت سرمایه گذاری می­کنند. تمایل به سرمایه گذاری در مسئولیت اجتماعی شرکت نشان می­دهد که این یک هزینه، محدودیت یا کار درستی که باید انجام داد، نیست بلکه منبعی برای کسب مزیت رقابتی است. امروزه مسئولیت اجتماعی شرکت برای اکثر سازمان­ها و مدیرانشان موضوعی مهم به شمار می­رود. از این رو هدف این تحقیق بررسی تاثیر مسئولیت پذیری اجتماعی سازمان بر کیفیت خدمات ادراک شده، رضایت و وفاداری مشتریان می­باشد.
برای انجام این پژوهش، 450 پرسشنامه در بین مشتریان شعبه سرپرستی بانک پاسارگاد شهرستان اهواز توزیع که 380 پرسشنامه جمع آوری شد. روش تحقیق به لحاظ هدف، کاربردی و به لحاظ ماهیت و روش، توصیفی است. آزمون فرضیه­ها در نرم افزار لیزرل انجام شد. نتایج تحقیق نشان داد که مسئولیت اجتماعی شرکت بر کیفیت خدمات ادراک شده و رضایت، تاثیر مثبت و مستقیمی دارد. همچنین نتایج حاکی از وجود رابطه­ای مثبت بین رضایت و وفاداری رفتاری و نگرشی مشتریان بانک بود. این تحقیق نتایجی را در خصوص مسئولیت اجتماعی شرکت و کیفیت خدمات ادراک شده می­دهد که می­تواند مورد استفاده مدیران بانک­ها قرار بگیرد.

اصل مقاله را اینجا  دریافت کنید.

با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از وبسایت مجله مدیریت بازرایابی، تاریخ ، کد مطلب:: www.jomm.srbiau.ac.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین