سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۴۸۷۶۰
تاریخ انتشار: ۱۰ بهمن ۱۳۹۵ - ۲۰:۲۱
هدف اصلي اين پژوهش تعيين ابعاد کيفيت خدمات در صنعت بانک داري ايران است.

شعار سال: براي اين منظور، مدل کيفيت خدمات گرونروز با داده هاي جمع آوري شده از جامعه آماري پژوهش، برازش داده شده است.
گرايش اصلي اين پژوهش، کاربردي و استراتژي آن علي است. براي جمع آوري داده ها از ابزار پرسشنامه استاندارد استفاده شده است. جامعه آماري پژوهش، مشتريان حساب هاي جاري بانک هاي پاسارگاد در شمال غرب کشور است که يک نمونه 278 نفري از مشتريان اين بانک ها که بصورت خوشه اي انتخاب شده بودند، مورد مطالعه قرار گرفتند.
بعد از انجام تحليل عاملي تاييدي و رسم نمودار مسير بوسيله نرم افزار ليزرل، مشخص شد که متغير کيفيت کارکردي خدمات روي تصوير ذهني و ادراک کيفيت خدمات، تاثير مستقيم معني داري دارد. همچنين، کيفيت فني خدمات بر تصوير ذهني و ادراک از کيفيت خدمات تاثير مستقيم معني داري دارد و نهايتا، تاثير مستقيم ادراک کيفيت خدمات روي رضايت مشتري نيز به اثبات رسيد.

برای دریافت اصل مقاله اینجا کلیک کنید.

با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از پایگاه اطلاعات علمی جهاد دانشگاهی، تاریخ ، کد مطلب: 119557: www.fa.journals.sid.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* کد امنیتی:
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین