پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۴۹۱۳۹
تاریخ انتشار : ۱۳ بهمن ۱۳۹۵ - ۰۹:۱۸
معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور گفت: اقدام متقابل در برابر رفتار زمامداران جدیدالورود آمریکا را حق مردم می‌دانیم.

شعار سال:  محمدباقر نوبخت در پاسخ به سوالی درباره اینکه با توجه به اقدام اخیر دولت آمریکا دولت چه اقدام و واکنشی نشان خواهد داد اظهار داشت: به‌ طور قطع یک فرایند متفاوت از گذشته وجود دارد و حق مردم و کشور می‌دانیم که اقدام متقابل نسبت به رفتارهای زمامداران جدید‌الورود آمریکا داشته باشیم.

وی افزود: گرچه نسبت به گذشتگان هم هر جا نقض پیمانی اتفاق می‌افتاد دولت حق خود می‌دانست که اقدام متقابل انجام دهد و در حال حاضر هم روند به همین شکل است.

رئیس سازمان برنامه و بودجه تصریح کرد: به هر حال حق مردم و کشور می‌دانیم که اقدام متقابل نسبت به رفتارهای دولتمردان آمریکا داشته باشیم.

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از پایگاه خبری-تحلیلی فردا، تاریخ انتشار ۱۲ بهمن ۱۳۹۵ ، کد مطلب:623107 : www.fardanews.com

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین