پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۴۹۵۳۱
تاریخ انتشار : ۱۶ بهمن ۱۳۹۵ - ۲۱:۰۹
مقرر شده که جلسه آتی جبهه مستقلین و اعتدالگرایان در اواخر اسفندماه برگزار و نامزد نهایی از میان اسامی موجود مشخص شود.
شعارسال: رئیس جبهه مستقلین و اعتدالگرایان از حضور روحانی و مطهری در میان نامزدهای مورد حمایتی این جبهه در انتخابات ریاست جمهوری ۹۶ خبر داد.

قدرتعلی حشمتیان رئیس جبهه مستقلین و اعتدالگرایان با اشاره به برنامه این جبهه برای معرفی نامزد انتخابات ریاست جمهوری اظهار داشت: جبهه مستقلین و اعتدالگرایان برای معرفی نامزد ریاست جمهوری خود به ۵ نفر رسیده که آقایان حسن روحانی و علی مطهری هم جز آن ها هستند.

وی افزود: مقرر شده که جلسه آتی جبهه مستقلین و اعتدالگرایان در اواخر اسفندماه برگزار و نامزد نهایی از میان اسامی موجود مشخص شود.

رئیس جبهه مستقلین و اعتدالگرایان همچنین درباره رویکرد این جبهه نسبت به شورایعالی سیاستگذاری اصلاح طلبان در انتخابات شوراها گفت: با شورایعالی اصلاح طلبان تعامل داریم و جلسه خواهیم داشت اما معلوم نیست که بخواهیم با آن ها لیست مشترک بدهیم.

با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از شبکه اطلاع رسانی تدبیر و امید، تاریخ انتشار: 16 بهمن 1395، کدخبر: ۱۴۴۷۰۰، www.tadbirvaomid.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین