پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۴۹۸۸
تاریخ انتشار : ۱۶ آذر ۱۳۹۴ - ۱۴:۰۱
مدیرعامل سازمان میادین میوه و تره بار و ساماندهی مشاغل شهرداری قم با اشاره به اینکه شهرک خودرویی در زمینی به مساحت 33 هکتار ساخته می‌شود از ساماندهی مشاغل آلاینده خودرویی در استان قم خبرداد.

شعار سال: علیرضا مظفری از احداث شهرک خودرویی در استان قم خبرداد و اظهار داشت: این شهرک در زمینی به مساحت 33 هکتار جنب میدان میوه و تره بار که در تملک شهرداری بوده است ساخته می‌شود.

مدیرعامل سازمان میادین میوه و تره بار و ساماندهی مشاغل شهرداری قم با بیان اینکه در شهرک بیش از 100 هزار متر مغازه برای مشاغل آلاینده احداث می‌شود، افزود: همه مشاغل آلاینده وابسته به خودرو از جمله صافکاری و مکانیکی و نقاشی و لوازم یدکی و مشاغلی از این دست در این محل ساماندهی می‌شوند.

وی خاطرنشان کرد: هدف این شهرک خودرویی ساماندهی همه مشاغلی است که نیازهای خودرویی افراد را برطرف می‌کند و با توجه به اینکه ساماندهی صنوف آلاینده همیشه دغدغه کارشناسان عرصه مدیریت شهری و محیط زیست بوده است در دستور کار شهرداری قم قرار گرفته است.

مظفری با اشاره به اینکه اجرای این طرح طی برنامه زمان بندی 48 ماهه پیش‌بینی شده است، افزود: دهه فجر امسال عملیات احداث این پروژه با هزینه 250 میلیارد تومانی آغاز می‌شود که کل مراحل اجرایی آن را تماماً بر عهده سرمایه گذار بوده و تنها پروانه و زمین این شهرک از سوی شهرداری است.

مدیرعامل سازمان میادین میوه و تره بار و ساماندهی مشاغل شهرداری قم با اشاره به اینکه این پروژه در حال حاضر در فازدوم مرحله طراحی است، بیان کرد: بخشی از خاکبرداری این پروژه هم آغاز شده است و سعی می‌شود پس از بهره برداری مشاغل آلاینده خودرویی در یک مکان ساماندهی شوند.

وی با اشاره به اینکه مغازه‌ها با حداقل دهنه 5 و نیم متر ساخته می‌شوند، افزود: طول این غرفه‌ها 30 تا 40 متر است که به صورت سند دار واگذار می‌شود و فعالان این حوزه می‌توانند بر اساس میزان گستردگی فعالیتشان چند غرفه را خریداری کنند.

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از وب سایت خبرگزاری تسنيم، تاریخ انتشار 10 آذر 1394، کد مطلب: 932398: www. tasnimnews.com


اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین