پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۴۹۹۳۹
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۱۹ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۱:۲۹
نماینده مردم فریدن در مجلس گفت: در منطقه ما، کشاورزان هنوز دارای مشکلات متعدد هستند از جمله در بحث سیب‌زمینی و پرداختی گندم‌.

شعار سال: اکبر ترکی نماینده مردم فریدن، فریدونشهر، چادگان و بویین میاندشت در مجلس شورای اسلامی در پاسخ به این سوال که تاکنون در مجلس دهم برای حل مشکلات موجود کشاورزان حوزه انتخابیه او چه پیگیری‌هایی صورت گرفته است، اظهار داشت: موارد برای استیضاح وزیر کشاورزی زیاد است و مشکلات کشاورزان همچنان به قوت خود باقی است.

وی افزود: با توجه به اینکه طرح استیضاح وزیر کشاورزی تهیه شده است باید گفته شود در بحث کشاورزی ما هنوز نابسامانی‌هایی را داریم.

ترکی با اشاره به مشکلات موجود کشاورزان در حوزه انتخابیه خود عنوان کرد:‌ در منطقه ما، کشاورزان هنوز دارای مشکلات متعدد هستند از جمله در بحث سیب‌زمینی و پرداختی گندم‌ها.

نماینده مردم فریدن، فریدونشهر، چادگان و بوئین‌میاندشت در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه خسارات محصولات کشاورزان به موقع انجام نمی‌شود، گفت: تاکنون پرداختی‌ چغندرقندهای کشاورزان حوزه انتخابیه بنده انجام نشده و البته در موارد کلان هم مشکلاتی در حوزه کشاورزی وجود دارد.

وی در پاسخ به این سوال که تاکنون چه اقداماتی برای مشکلات فوق صورت گرفته است، عنوان کرد: 3 یا 4 تذکر کتبی را در این‌باره به مسئولان مربوطه داده‌ایم که برخی از زمان آنها گذشته مانند خسارات محصولات کشاورزی و برخی هم هنوز بی‌پاسخ مانده‌اند.

با اندكي تلخيص و اضافات برگرفته از خبرگزاري فارس، تاریخ انتشار: 18 بهمن 1395، کد مطلب: 13951118000381:www. farsnews.com

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۵۳ - ۱۳۹۵/۱۱/۱۹
0
0
فریدن پر آب به زودی خشک می شود
زهرا رستمي
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۴۹ - ۱۳۹۶/۰۴/۱۹
0
0
هر اتفاقي براي زميناي ما بيفته نبايد بي باسخ بمونه و بايد يك تحقيق دولتي شفاف كسترده و وسيع درعمران و ثبت و منابع بصورت جدي روخ بده ومسولين بازخواست بشوند به اين راحتي و سادكي نبايد از اين موضوع كذر كرد
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین