پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۵۰۲۳۲
تاریخ انتشار : ۲۱ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۶:۱۶
رئیس سازمان بسیج رسانه گیلان گفت: ۶ کارگاه آموزشی سواد رسانه‌ای برای دانش‌آموزان و فرهنگیان گیلان برگزار شد.
شعارسال: محسن جعفری ظهر امروز در مراسم جشن انقلاب اسلامی دانش آموزان این شهرستان با تبریک یوم الله 22 بهمن اظهار داشت: 22 بهمن روز شکست طاغوت و پیروزی خون بر شمشیر است.

رئیس سازمان بسیج رسانه استان گیلان با اشاره به اینکه احیای آموزه‌های دینی از برکات انقلاب اسلامی است افزود: دشمنان قسم خورده انقلاب اسلامی پس از پیروزی ملت بر طاغوت با جنگ تحمیلی هشت ساله برای براندازی انقلاب اسلامی نوپا تلاش کردند.

جعفری با بیان اینکه با ولایت پذیری ملت و تبیعت محض از ولایت فقیه شاهد شکست رژیم بعث عراق و کشورهای مستکبر حامی عراق در جنگ تحمیلی هشت ساله بودیم گفت: جنگ عراق علیه کشورمان یک جنگ نیابتی از سوی عراق و به نیابت از آمریکا، انگلیس و بسیاری از کشورهای غربی بود.

وی ترور، ایجاد تفرقه بین اقوام و مذاهب اسلامی، تحریم اقتصادی و بلوکه کردن اموال ملت ایران در بانک‌های غربی را از جمله تهدیدات اجرایی استکبار جهانی علیه ملت ایران پس از پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی برشمرد و افزود: استکبار جهانی در جنگ سخت با ملت ایران شکست سنگینی خورد و امروز نوع جنگ علیه ملت ایران را از سخت به نرم تغییر داده است.

جعفری هدف جنگ نرم را ضربه زدن به اعتقادات و باورهای دینی و فروپاشی نظام خانواده دانست و اظهار داشت: رسانه‌ها ابزار جنگ نرم دشمن علیه ملت ایران است و در این میان سواد رسانه‌ای پدافند این حربه و حمله ناجوانمردانه دشمن است.

رئیس سازمان بسیج رسانه استان گیلان با تاکید بر لزوم ارتقای سواد رسانه‌ای اقشار مختلف جامعه و به‌ویژه جوانان، افزود: تلفن همراه یک رسانه است و آسیب‌های بسیاری را به‌وسیله شبکه‌های اجتماعی مبتنی بر موبایل بر جوامع تحمیل می‌کند.

جعفری با اشاره به برگزاری شش کارگاه آموزشی سواد رسانه‌ای در مدارس گیلان، ابراز داشت: در این جلسات سعی شد تا سواد رسانه‌ای فرهنگیان و دانش آموزان در مقابله با هجمه‌های رسانه‌ای غرب ارتقاء یابد.

وی سواد رسانه‌ای را نوعی درک متکی بر مهارت دانست که اهداف تولیدات رسانه‌ای دشمن را شناسایی می‌کند و تصریح کرد: سواد رسانه‌ای سنجش صحت و درستی اخبار و تولیدات رسانه‌ها است.

با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری تسنیم، تاریخ انتشار: 20 بهمن 1395، کدخبر: 1322263 ،www.tasnimnews.com

اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین