پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۵۰۲۶۰
تاریخ انتشار : ۲۱ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۷:۳۶
استاندار سمنان حضور سرمایه‌گذاران بخش خصوصی را برای رونق اقتصادی در کشور ضروری دانست و گفت: حمایت از سرمایه‌گذاری اولویت مدیران استان سمنان باشد.
شعارسال: محمدرضا خباز در آئین افتتاح هم‌زمان پروژه‌های شهرستان شاهرود به رویکرد دولت یازدهم و حمایت از سرمایه‌گذاران بخش خصوصی اظهار داشت: برای رونق اقتصادی در کشور باید از حضور بخش خصوصی بهره برد و از سرمایه‌گذاران حمایت لازم را انجام داد.

وی با بیان اینکه در حال حاضر و در دولت یازدهم سرمایه‌گذاران بخش خصوصی با دولت همراه هستند تصریح کرد: باید برای پیشرفت و رونق در بخش اقتصادی از حضور سرمایه‌گذاران استفاده کرد و زمینه و بستر را برای حضور مؤثر سرمایه‌گذار آماده کرد.

استاندار سمنان با بیان اینکه بعد از برجام رونق اقتصادی در کشور بسیار بهتر شد افزود: قبل از برجام اقتصاد ما اقتصادی بود که هم تورم داشت هم رکود؛ کاهش تورم از 44 درصد به زیر 10 درصد از مهم‌ترین دستاوردهای برجام است.

خباز خاطرنشان کرد: بعد از مذاکرات شرایط کاری و همچنین صادرات در کشور بهبودیافته به‌طوری‌که بالاترین درصد صادرات در چند سال اخیر کشور در آذرماه بوده است.

وی با اشاره به اینکه عده‌ای می‌گویند ما در جریان هسته‌ای خیلی از چیزها را ازدست‌داده‌ایم گفت: این‌گونه نیست و ایران در برجام چیزی را از دست نداد.

* 64 پروژه با 230 میلیارد تومان در استان سمنان کلنگ زنی می‌شود

استاندار سمنان به میزان اعتبار پروژه‌های اجرایی استان اشاره کرد و گفت: اعتبار پروژه‌ها از 461 میلیارد تومان در سال 94 به 727 میلیارد تومان در سال 95 رسیده است.

خباز گفت: در استان 64 پروژه با 230 میلیارد تومان کلنگ‌زنی می‌شود که بخش خصوصی نیز در این بخش همکاری دارد.

وی از پیگیری برای استقرار مرز هوایی در شاهرود خبر داد و گفت: در دو نامه این موضوع به وزیر کشور اطلاع داده‌شده و شخصاً پیگیر این موضوع هستم.

استاندار سمنان ابراز امیدواری کرد که با تحقق مرز هوایی در شاهرود صادرات محصولات شاهرود به بازارهای جهانی راه بیابد.

خباز درباره مشکل آب شرب شاهرود نیز گفت: برای حل مشکل آب شرب در این شهرستان از دو بخش پیگیری لازم در حال انجام است.

وی انتقال آب از سد کالپوش را یکی از راه‌های مطرح‌شده برای رفع مشکل آب شرب شاهرود عنوان کرد و گفت: اعتبار پروژه انتقال آب سد کالپوش نیز اختصاص‌یافته است.

استاندار سمنان انتقال آب شرب از چشمه‌ساران قطری را دیگر راه ارائه‌شده برای رفع مشکل آب این شهرستان عنوان کرد و افزود: این پروژه اعتبار خود را دارد و به‌زودی مشکل انتقال آب از چشمه‌ساران قطری نیز با استان گلستان برطرف می‌شود.

با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری تسنیم، تاریخ انتشار: 20 بهمن 1395، کدخبر: 1322201 ،www.tasnimnews.com

اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین