پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۵۰۳۰۱
تاریخ انتشار : ۲۲ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۴:۰۳
مدیر حفظ نباتات سازمان جهاد کشاورزی جنوب استان کرمان گفت: هر سال 500 هزار تن محصول مرکبات عاری از مصرف سموم در این منطقه تولید و به بازارهای داخل و خارج کشور عرضه می شود.

شعار سال: مجید فرخی روز دوشنبه در کارگاه آموزشی عارضه زوال مرکبات در جنوب کرمان افزود: جنوب استان کرمان با 32 هزار و 500 هکتار سطح زیر کشت یکی از قطب های تولید مرکبات کشور محسوب می شود.
وی خاطرنشان کرد: در سال های اخیر متاسفانه عارضه زوال مرکبات یکی از معضلاتی است که در باغ های مرکبات مناطق کوهپایه و دشت خسارت قابل توجهی را به محصول مرکبات وارد کرده است.
وی گفت: در راستای رفع این معضل کارشناسان اجرایی و تحقیقاتی بخش گیاهپزشکی منطقه با بررسی های فنی، کارشناسی، انجام طرح های مربوط و دعوت از محققان و کارشناسان در سطح ملی، اقدامات لازم را انجام و در حال حاضر نیز در حال پیگیری است.
مدیر حفظ نباتات سازمان جهاد کشاورزی جنوب کرمان افزود: با توجه به سطح زیر کشت مرکبات منطقه، کارگاه آموزشی عارضه زوال مرکبات جنوب کرمان به منظور اطلاع کارشناسان اجرایی بخش حفظ نباتات و باغبانی از نتایج علمی طرح های انجام شده، برگزار شد.
وی بیان کرد: در این کارگاه آموزشی، محققان مرتبط مرکز تحقیقات کشاورزی منطقه آخرین دستاوردهای علمی و تحقیقاتی خود را برای اطلاع کارشناسان اجرایی و بهره برداری کاربردی در باغات ارائه کردند.

با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری جمهوری اسلامی استان بوشهر(ایرنا)، تاریخ 27 دی 95 ، کد مطلب: 82389485: www.irna.ir

اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین