پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۵۰۳۴۸
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۲ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۳:۵۴
تولیدکنندگان محصولات ارگانیک با وجود گلایه هایی که از وضعیت تولید محصولات ارگانیک در کشور دارند برگزاری نمایشگاه برای ارائه محصولاتشان و ایجاد بستری برای شناخت بیشتر مردم از مزایای این محصولات را عامل تاثیرگذاری در آگاه سازی مردم به منظور ارتقای سطح سلامت جامعه می دانند.

شعار سال: به گزارش روابط عمومی سازمان مدیریت میادین، یک تولیدکننده عرقیجات گیاهی ارگانیک در این باره می گوید: خوشحالم که امسال شاهد این هستیم که نمایشگاه از حالت فروشگاهی به حالت نمایشگاهی درآمده است. برای ما مهم است که با برگزاری چنین نمایشگاه هایی کاری کنیم که خانواده ارگانیک بزرگ شود. باید دغدغه استفاده از محصولات ارگانیک در مردم نهادینه شود. با وجود برخی مشکلات، ما باتمام وجودکار خود را انجام می دهیم و در عین حال انتظار حمایت از نهادهای مسئول را داریم.

عدم فرهنگسازی درست وهمچنین توجه کافی نداشتن به کشاورزی ارگانیک از دغدغه های یک تولیدکننده حبوبات ارگانیک است. او معتقد است: امسال غرفه آرایی و اطلاع رسانی به منظور آگاه کردن مردم از وضعیت خوبی برخوردار بود اما اینها کافی نیست. تخصیص اعتبارات مالی در راستای حمایت از کشاورزی ارگانیک و توجه بیشتر مسئولین در اجرایی کردن وعده ها باید اتفاق بیفتد تا شاهد پیشرفت سریع تری در توسعه محصولات ارگانیک باشیم.

یک تولید کننده عسل ارگانیک بر این باور است که پویایی نمایشگاه امسال به دلیل اطلاع رسانی بهتر و حضور بیشتر رسانه های مختلف در نمایشگاه است. او می گوید: خوشبختانه تبلیغات مناسب در سطح شهر باعث شد مردم بیشتری از برگزاری این نمایشگاه آگاه شوند و در نتیجه شاهد استقبال بیشتری نسبت به سال های قبل بودیم. در این زمینه انتظارمان از صدا و سیما خیلی بیشتر از اینهاست. صدا وسیما در ترویج فرهنگ استفاده از محصولات ارگانیک می تواند بیشترین تاثیر را در مردم بگذارد. اگر برای مردم مفهوم ارگانیک تبیین شود این رغبت در آنها برای استفاده بیشتر از محصولات ارگانیک به وجود می آید.

یکی از تولیدکنندگان غلات ارگانیک نیز با بیان اینکه دوام آوردن در بازار ارگانیک با توجه به مشکلات کار واقعا سخت است، می گوید: هر سال محصولات ما به دلیل نداشتن توجیه اقتصادی کمتر می شود. در این بین معتقدم بیشتر از اینکه نگاهمان به مسئولین باشد باید شرایطی به وجود بیاوریم که اتحاد و همدلی بین کشاورز و تولیدکننده بیشتر شود.

نهمین دوره نمایشگاه بین المللی ارگانیک روز جمعه هفدهم دی ماه سال 95 در حالی به پایان می رسد که تعداد قابل توجهی از تولیدکنندگان از شهرهای محتلف کشور محصولات خود را در این نمایشگاه ارائه دادند.

 











با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از وبسایت میادین، تاریخ ، کد مطلب:: www.mayadin.tehran.ir

اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
France
۱۲:۱۴ - ۱۳۹۷/۰۶/۱۰
0
0
تسهیلات وامکانات بیشتری در اختیارقرار بدن تا محصوللت ارگانیک تولید بشه.م.ق۷۱
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین