پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۵۰۸۶
تاریخ انتشار : ۱۶ آذر ۱۳۹۴ - ۲۳:۵۲
معاون امور فرهنگی، اجتماعی دانشگاه بوعلی‌ سینا از فعالیت ۵۱ انجمن علمی، ۳۲ کانون فرهنگی هنری در دانشگاه بوعلی سینا خبر داد.

شعارسال :اکبر عروتی‌موفق بعدازظهر شنبه در نشست با خبرنگاران با بیان اینکه دانشگاه بوعلی سینا در زمینه فعالیت‌های فرهنگی و هنری از سطح قابل قبولی برخوردار است، افزود: در این دانشگاه ۵۱ انجمن علمی، ۳۲ کانون فرهنگی هنری فعالیت می کنند.

عروتی‌موفق با بیان اینکه هم اکنون ۴ کانون فرهنگی و هنری نیز در مرحله تشکیل هستند، اظهارداشت: همچنین ۳ تشکل فعال در دانشگاه بوعلی‌ سینا وجود دارد و یک تشکل نیز موفق به دریافت موافقت اصولی شده و درحال ثبت اساسنامه است.

وی عنوان کرد: ۳۰ نشریه در قالب هفته نامه، فصل نامه و غیره مجوز فعالیت در دانشگاه بوعلی‌سینا را دارند.

عروتی‌موفق در ادامه به برنامه های روز دانشجو اشاره کرد و بیان داشت: برگزاری جلسه پرسش و پاسخ با حضور هیئت رئیسه، برگزاری ۳ مناظره، برگزاری تریبون آزاد به همت بسیج دانشجویی، سخنرانی در خصوص اقتصاد مقاومتی و پسابرجام، برگزاری مسابقات ورزشی، برگزاری جشنواره فرهنگی هنری و تقدیر از دانشجویان نام آور دانشگاه و غیره از جمله برنامه های روز دانشجو است.

وی در ادامه با بیان اینکه یکی از مباحثی که امروزه در محیط دانشگاه ها مطرح می شود نبود نشاط است، گفت: تعریف نشاط متفاوت است و سال گذشته بیش از ۵۰۰ برنامه در سطح دانشگاه اجرا شد که حضور دانشجویان در این برنامه ها نشان از وجود نشاط در محیط دانشگاه است.

عروتی موفق با بیان اینکه از ابتدای سال جاری تا کنون ۱۳ نماز جماعت در سطح دانشگاه برگزارشده است، افزود: قرائت زیارت عاشورا و دعای توسل دانشگاه بوعلی سینا جزو بهترین ها در همدان است.

وی به برگزاری همایش امت واحد اسلامی نیز اشاره کرد و اظهارداشت: این برنامه از جدیدترین برنامه ها در سطح کشور بوده است.

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از وب سایت خبرگزاری مهر ، تاریخ انتشار شنبه 14 آذر 1394 ، کد مطلب : 2991982 : www.mehrnews.com

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین