پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۵۱۰۰
تاریخ انتشار : ۱۷ آذر ۱۳۹۴ - ۱۰:۴۰
معاون سیاسی امنیتی استاندار بوشهر گفت: راه‌اندازی اندیشکده توسعه استان بوشهر یکی از طرح‌های مهم اتاق فکر این استان است که تا دو هفته آینده افتتاح می‌شود.

شعار سال، فتح‌الله حقیقی بعدازظهر روز شنبه در نشست هم‌اندیشی امور زنان و خانواده استان بوشهر با حضور معاون رئیس جمهور در دانشگاه خلیج فارس بوشهر با تاکید بر توجه به حل مشکلات سرمایه‌های اجتماعی اظهار داشت: سرمایه اجتماعی که نیروی انسانی است مهم‌ترین سرمایه دولت محسوب می‌شود که باید در جلوگیری از وارد شدن مشکلات به آن چاره اندیشی شود.

وی با اشاره به اینکه 12 اتاق فکر در استان بوشهر در حوزه‌های مختلف تشکیل شده تصریح کرد: در این اتاق‌های فکر طرح‌های زیادی مطرح و تصویب شده که بخشی از آن به عنوان الگو برای اجرا در سطح ملی مطرح شده است.

معاون سیاسی امنیتی استاندار بوشهر طرح امید اجتماعی را یکی از طرح‌های اتاق فکر استان بوشهر دانست و افزود: این طرح اکنون به عنوان پایلوت در سطح ملی اجرایی می‌شود که تحول جدی در حوزه امید اجتماعی ایجاد می‌کند.


حقیقی با اشاره به اینکه تصویب اندیشکده توسعه استان بوشهر یکی از طرح‌های اتاق فکر این استان است افزود: راه‌اندازی اندیشکده توسعه استان بوشهر یکی از طرح‌های مهم اتاق فکر این استان است که تا دو هفته آینده افتتاح می‌شود.

وی با بیان اینکه 18 طرح در اتاق فکر استان بوشهر طراحی شده بیان کرد: از این تعداد طرح شش طرح آن به مرحله اجرای درآمده است.

معاون سیاسی امنیتی استاندار بوشهر با بیان اینکه طرح امید اجتماعی در 81 نقطه شهری و روستایی استان بوشهر اجرا می‌شود خاطرنشان کرد: طرح امید اجتماعی در 44 نقطه شهری و 37 نقطه روستایی استان بوشهر اجرا می‌شود.

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری تسنیم، تاریخ انتشار 14 آذر 1394، شناسه خبر: 935248 www.tasnimnews.com

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین