پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۵۱۰۲۹
تاریخ انتشار : ۲۶ بهمن ۱۳۹۵ - ۰۰:۳۷
فرمانده عملیات مشترک عراق اعلام کرد که نیروی هوایی این کشور یک نشست مهم داعش در شهر قائم استان الانبار را بمباران کرد. تاکنون مجروحیت سرکرده ارشد این گروه تروریستی تایید نشده است.

شعار سال: «یحیی رسول» فرمانده عملیات مشترک عراق، یکشنبه‌ شب اعلام کرد: «دستگاه اطلاعاتی عراق به‌دقت تحرکات ابوبکر البغدادی، جنایتکار تروریست (سرکرده داعش) را رصد می‌کند. تاکنون زخمی شدن این تروریست در جریان حملات موفقیت‌آمیزی که نشست مهم عناصر گروه تروریستی داعش در منطقه الزله از توابع شهر القائم را هدف قرار داد، تایید نشده است.»

رسول افزود: «حملات هوایی با استناد به داده‌های اطلاعاتی دقیق انجام و به کشته شدن شماری از تروریست‌ها منجر شد. در صورتی‌که زحمی شدن البغدادیِ جنایتکار تایید شد، خبر آن به صورت رسمی اعلام خواهد شد.»

پیش از این، یک منبع امنیتی گفته بود که رهبر گروه داعش و شماری از سرکرده‌های این گروه تروریستی در جریان حملات هوایی جنگنده‌های ائتلاف بین‌المللی در شهر القئم در غرب الانبار زخمی شده‌اند.

با اندكي تلخيص و اضافات برگرفته از سایت خبری تحلیلی الف، تاریخ انتشار: 25 بهمن 1395، کد مطلب: 445196:www. alef.ir


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین