پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۵۱۱۷۵
تاریخ انتشار : ۲۶ بهمن ۱۳۹۵ - ۲۱:۵۸
رئیس کمیته دفاعی مجلس درباره اینکه آیا ایران سامانه موشکی s400 خریداری کرده است گفت: درباره این موضوع هنوز اتفاق خاصی نیفتاده است.

شعارسال: اردشیر نوریان رئیس کمیته دفاعی مجلس درباره اظهارات برخی از مقامات کشورهای غربی از جمله آمریکا پیرامون توان موشکی کشورمان اظهار کرد: این موضوع توسط مقامات کشورمان به صورت رسمی پاسخ داده شد و باید بگویم موضع ما در این باره لایتغیر است.

وی افزود: ما در مورد توان موشکی مان با هیچ کشوری مذاکره نمی کنیم و معتقدیم بهترین کار در شرایط فعلی حفظ اقتدار دفاعی و امنیتی کشور است و ما باید در جهت تقویت ظرفیت های دفاعی و هوایی خود که مصداق آن توان موشکی است وارد عمل شویم.

رئیس کمیته دفاعی مجلس تاکید کرد: در مورد امنیت،‌ دفاع و تمامیت ارضی و سرزمینی هیچ کشوری حاضر به مذاکره نیست و ما هم از این قاعده مستثنا نیستیم.

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس تاکید کرد: ایران باید در شرایط فعلی ضمن رعایت هوشیاری و سنجش شرایط منطقه در جهت حفظ توانمندی و اقتدار امنیتی خود وارد عمل شود.

نوریان درباره خرید تجهیزات نظامی از طرف کشورمان از روسیه گفت: مراودات تسلیحاتی نظامی ما با روسیه طبق گذشته ادامه دارد و ما اقدامات لازم را در این راستا انجام می دهیم.

وی درباره اینکه آیا ایران سامانه موشکی s400 خریداری کرده است گفت: درباره این موضوع هنوز اتفاق خاصی نیفتاده است.

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از سایت خبری تحلیلی ساعت 24 ، تاریخ انتشار خبر 26 بهمن 1395، کدمطلب: 240395 ،www.saat24.com
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین