پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۵۱۳۰۳
تاریخ انتشار : ۲۷ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۴:۱۷
مدیرعامل شرکت گاز خراسان‌شمالی گفت: با توجه به بارش برف و برودت هوا، گاز کارخانه سیمان و نیروگاه قطع شده است، بنابراین مردم در مصرف گار صرفه جویی کنند.
شعارسال: حسن میربلوکی اظهار کرد: با توجه به بارش برف و برودت هوا گاز کارخانه سیمان و نیروگاه برق قطع شده و از سوخت دوم استفاده می‌کنند و با توجه به آلودگی های زیست محیطی ناشی از سوخت مازوت، باید مردم در مصرف گاز صرفه جویی کنند.

وی ادامه داد: به منظور جلوگیری از قطع گاز دیگر صنایع موجود در استان و برخورداری از یک فشار پایدار، همه در بخش خانگی، تجاری و اداری یک درجه شعله بخاری‌های خود را کاهش دهند.

میربلوکی با اشاره به اینکه طی روز های گذشته مصرف گاز خانگی در استان کاهش یافته است، افزود: در مجموع در بخش های خانگی و تجاری حدود چهار میلیون و 900 هزار متر مکعب گاز مصرف می‌شود.

وی با تاکید بر رعایت دمای هوا بین 18 تا 21 درجه سانتیگراد در محیط، گفت: با اجرای این مهم در مصرف گاز صرفه جویی شده و از استفاده صنایع استان از سوخت دوم نیز جلوگیری خواهد شد.

مدیرعامل شرکت گاز خراسان‌شمالی با بیان اینکه هم اکنون ۲۲شهر و ۵۱۱ روستا در این استان تحت پوشش شبکه گاز قرار دارند، افزود: در استان 256 هزار مشترک از 144 هزار انشعاب گاز استفاده می‌کنند.

با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، تاریخ انتشار: 26 بهمن 1395، کدخبر: 95112618554، www.isna.ir

اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین