پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۵۱۷۵۸
تاریخ انتشار : ۳۰ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۸:۱۸
حجت شعبانپور گفت: ارتفاع برف در بخش جلگه گیلان امتر و ده سانتی متر است. با برف روبی های مداوم راههای اصلی استان باز هستند و تردد امکان پذیر است.
شعارسال: شعبانپور با اشاره به اینکه در 24 ساعت گذشته به دلیل پارک کردن خودروها در کنار خیابان ها برف روبی در طی 3ساعت با مشکل مواجه شده بود، ادامه داد: لازم است شهروندان همکاری کنند از پارک کردن خودروها در کنار خیابانهای اصلی خودداری کنند.

معاون امور عمرانی استانداری گیلان خاطرنشان کرد: برف سنگین گیلان تلفات جانی نداشت و خسارت‌ها به بخش های مختلف نظیر شبکه های برق و آب پس از قطع کامل برف محاسبه خواهد شد.

وی تصریح کرد:راه رشت به لاهیجان که مسدود شده بود هم اکنون باز شده است و تلاش نفس گیر پرسنل و مسئولین استان برای خدمات رسانی به مردم ادامه دارد.

با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، تاریخ انتشار: 30 بهمن 1395، کدخبر: 95113020847، www.isna.ir

اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین