پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۵۱۷۸۱
تاریخ انتشار : ۳۰ بهمن ۱۳۹۵ - ۲۱:۴۵
نظرسنجی که اخیرا در آمریکا انجام شده است از بی اعتمادی کامل بسیاری از مردم این کشور به رسانه ها حکایت دارد.

شعارسال: به نقل از فاکس نیوز، آخرین نظرسنجی که توسط این شبکه طرفدار دونالد ترامپ انجام شد، نشان می دهد جامعه آمریکا به شدت دو قطبی شده و اینکه بی اعتمادی به رسانه ها در میان مردم موج می زند.

طبق این نظرسنجی که نتایجش روز جمعه مشخص شد، ۴۵ درصد از شرکت کنندگان گفتند به دونالد ترامپ بیشتر از رسانه ها اعتماد دارند و ۴۲ درصد رسانه ها را قابل اعتمادتر دانستند.

«هوارد کرتز» در برنامه «اولین صد روز» در تلویزیون فاکس نیوز گفت: نتیجه این نظرسنجی ضرورت بازنگری روزنامه نگاران در مورد شغلشان را ایجاب می کند. میزان بی اعتمادی مردم آمریکا به رسانه های این کشور به بالاترین حد در تاریخ ایالات متحده رسیده است. اکثر رسانه های معروف آمریکا مواضعی متفاوت با رئیس جمهوری جدید این کشور دارند و ترامپ نیز روز پنجشنبه در اولین کنفرانس مطبوعاتی خود به عنوان رئیس جمهوری آمریکا، رسانه ها را دروغگو خواند و گفت مردم، واقعیت را می دانند.

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری مهر، تاریخ انتشار: 30بهمن1395، کدخبر: 3910203: www.mehrnews.com


اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین