پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۵۱۸۷۹
تاریخ انتشار : ۰۱ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۲:۱۸
مردم کشور کرواسی زمستان های سختی را تحمل می کنند. در عوض سرما مناظری شگفت انگیز را در پارک ها و دریاچه های این کشور به وجود می آورد. عده ای گردشگر تصمیم گرفته اند به پارک ملی دریاچه پلیتویک سری بزنند و از آبشارهای یخ زده و قندیل های یخی آن عکس های شگفت انگیز تهیه نمایند.

شعار سال:مردم کشور کرواسی زمستان های سختی را تحمل می کنند. در عوض سرما مناظری شگفت انگیز را در پارک ها و دریاچه های این کشور به وجود می آورد. عده ای گردشگر تصمیم گرفته اند به پارک ملی دریاچه پلیتویک سری بزنند و از آبشارهای یخ زده و قندیل های یخی آن عکس های شگفت انگیز تهیه نمایند.

این پارک ۲۹۵ کیلومتر مربع وسعت دارد و ۱۶ دریاچه را درون خود جای داده است. این منطقه ار سنگ آهک تشکیل شده و همین امر ظاهری زیبا به آن بخشیده است. رنگ آبی بسیار شفاف دریاچه نیز به علت وجود کارست هاست. کارست ها حفره هایی هستند که بر اثر فرسایش ایجاد می گردند و مواد معدنی مختلف را از طریق جریان های آب به نقاط دیگر منتقل می کنند.

سرمای شدید باعث شده که آب و آبشارهای این پارک یخ برنند. به این ترتیب، قندیل هایی زیبا شکل گرفته است. تصاویر زیر صحنه های دیدنی به وجود آمده را به شما نشان می دهند، پیشنهاد می دهیم به تماشای آن ها بنشینید.












با اندکی تلخیص و اضافات، برگرفته وبسایت روزیاتو، تاریخ انتشار:30 بهمن1395، کد مطلب: 139567107، rooziato.comwww.


اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین