پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۵۲۵۶۲
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۵ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۱:۵۷
رئیس‌کل دادگستری کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به اینکه این استان رتبه نخست کشوری را در سازش در پرونده‌های شورای حل اختلاف کسب کرد، گفت: این پرونده‌ها افزون بر کاهش ورودی پرونده به محاکم قضایی سبب امنیت پایدار می‌شود.
شعارسال: حجت الاسلام غلام رضا مزارعی ظهر امروز در آیین تکریم و معارفه مدیرکل زندان‌های استان کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه در آیات کتاب الهی در مورد کرامت انسانی اشاره شده است اظهار داشت: یکی از تکالیف سازمان‌ها به ویژه دستگاه قضایی حفظ کرامت انسانی است.

رئیسکل دادگستری کهگیلویه و بویراحمد با تاکید بر اینکه قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران نشات گرفته از خون بهای شهداست، عنوان کرد: سازمان زندان‌ها در کنار همه مجموعه‌ها یک مجموعه حاکمیتی و به عنوان پیشانی نظام است.

وی بیان کرد: وظیفه این دستگاه مجازات انسان‌های خاطی با ارعاب و در راستای ارتقا فرهنگ جامعه است و به نوعی با سالم‌‌سازی انسان‌ها در ایجاد آرامش گام برمی‌دارد.

مزارعی تصریح کرد: امروز سازمان زندان‌ها کار دانشگاه‌ها را انجام می‌دهند و سربازان فداکار این حوزه برای تحقق آرمان‌های انقلاب و نظام از هیچ کوششی دریغ نمی‌کنند.

وی خاطرنشان کرد: شورای حل و اختلاف استان رتبه نخست کشور را کسب کرد و با مشارکت مسئولان استانی فضای زندان‌های استان از حیث استاندارد، رعایت نظافت و برگزاری کلاس‌های آموزشی و فرهنگی در جایگاه مناسبی در کشور قرار دارد.

مزارعی با اشاره به اینکه در سه ماه سوم سال 95 با کاهش 11 درصدی ورودی به سازمان زندان‌ها در کشور روبه‌رو بودیم، گفت: این سازمان با اعطای تسهیلات به زندانیان درصدد کمک به تحکیم بنیان خانواده و اصلاح و رها سازی زندانیان است.

در این آیین از زحمات عباس فلاحتی مطلق تقدیر و اسماعیل جمیاری به سمت مدیرکل زندان‌های استان کهگیلویه و بویراحمد منصوب شد.

با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری تسنیم، تاریخ انتشار: 4 اسفند 1395، کدخبر: 1336222 ، www.tasnimnews.com

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۱۳ - ۱۳۹۶/۰۳/۰۵
0
0
برید قدر ساختار ایلی رو بدونید
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین