پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۵۲۵۷۳
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۵ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۱:۵۹
مدیر جهاد کشاورزی آران و بیدگل از تخصیص ۳ میلیارد و ۸۰۰ میلیون ریال وام بلاعوض به کشاورزان روستای فخره ابوزیدآباد آران و بیدگل خبر داد و گفت: اجرای سیستم‌های نوین آبیاری در بخش کشاورزی در کاهش مصرف آب موثر است.
شعارسال: حسین فتاحی پیش از ظهر امروز در جمع خبرنگاران به دست و پنجه نرم کردن آران و بیدگل با بحران کم آبی اشاره کرد و اظهار داشت: حدود 90 درصد آب‌های شهرستان در بخش کشاورزی با بهره وری پایین مصرف می‌شود.

مدیر جهاد کشاورزی آران و بیدگل از اجرای سیستم‌های نوین آبیاری برای مقابله با این بحران خبر داد و افزود: دولت به منظور حمایت از کشاورزان برای اجرای سامانه آبیاری کم فشار 3 میلیارد و 800 میلیون ریال وام بلاعوض به کشاورزان روستای فخره ابوزیدآباد آران و بیدگل پرداخت کرده‌است.

وی با بیان اینکه اجرای این طرح از شش ماه گذشته آغاز شده است، تصریح کرد: این طرح در 70 هکتار از اراضی کشاورزی روستای فخره در حال اجراست و ظرف چند ماه آینده به بهره برداری می‌رسد.

فتاحی از بین بردن تبخیر و تعرق در مسیر انتقال، سهولت در حرکت ادوات کشاورزی و مدیریت انتقال آب میان منبع تغذیه و مزرعه را از مزیت‌های اجرای طرح دانست و ابراز داشت: امیدواریم با اجرای طرح‌های نوین کشاورزی و استفاده از دانش و فناوری‌های روز زمینه افزایش بهره‌وری در کشاورزی فراهم شود.

با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری تسنیم، تاریخ انتشار: 4 اسفند 1395، کدخبر: 1336072 ، www.tasnimnews.com

اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۱:۰۳ - ۱۳۹۶/۰۲/۳۰
0
0
یعنی 300 میلیون تومان
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین