پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۵۳۰۱۰
تاریخ انتشار : ۰۸ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۹:۰۸
طرح توسعه و ساختمان بخش دندانپزشکی و آزمایشگاه مرکز بهداشتی و درمانی فرهنگیان یزد با حضور مدیرکل تعاون و پشتبانی وزارت آموزش و پرورش افتتاح شد.
شعارسال: طرح توسعه مرکز بهداشتی و درمانی فرهنگیان یزد با حضور«عباسعلی باقری» مدیر کل تعاون و پشتیبانی وزارت آموزش و پرورش افتتاح شد.

در افتتاح این طرح توسعه بخش دندانپزشکی و آزمایشگاه در مساحتی بالغ بر 700 متر مربع و اعتبار 10 ملیارد ریال احداث و تجهیز شده، که از این شش میلیارد از سوی حاج‌رضا شیشه‌بری یکی از خیرین شاخص استان و چهار میلیارد آن از اعتبارات دولتی تأمین شده است.

گفتنی؛ ارائه خدمات بهتر و بیشتر به فرهنگیان استان و دیگر فرهنگیان کشور که به منظور درمان به استان یزد مراجعه می کنند از جمله مهمترین اهداف احداث و تجهیز این بخش بوده است.

با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، تاریخ انتشار: 8 اسفند 1395، کدخبر: 95120805093، www.isna.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین