پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۵۳۰۵
تاریخ انتشار : ۱۸ آذر ۱۳۹۴ - ۱۳:۰۳
مدیرکل بنادر و دریانوردی هرمزگان در جریان بازدیدهای دوره‌ای خود، از آخرین وضعیت پیشرفت فیزیکی پروژه‌های عمرانی سرمایه‌گذاران در منطقه ویژه اقتصادی بندر شهید رجایی بازدید کرد.

شعار سال: ابراهیم ایدنی در جریان این بازدید میدانی که جمعی از مدیران حوزه عملیات بندری، سرمایه‌گذاری و مهندسی حضور داشتند و بیش از سه ساعت به طول انجامید، با مدیران شرکت‌های بخش خصوصی سرمایه‌گذار در بندر شهید رجایی و پیمانکاران این پروژه‌ها از نزدیک دیدار و گفت‌وگو کرد.

وی در اظهارت خود با اشاره به لزوم تسریع پروژه‌های در دست احداث و آماده‌سازی آنها جهت بهره‌برداری در دوره پساتحریم گفت: بندر شهید رجایی به عنوان بزرگترین بندر تجاری ایران نقشی کلیدی در این دوره ایفا خواهد کرد و سرمایه‌گذاران بخش خصوصی می‌بایست بر اساس تعهدات و برنامه زمان‌بندی، نسبت به بهره برداری از پروژه‌ها اقدام نمایند.

مدیرکل بنادر و دریانوردی هرمزگان از نحوه اجرای پروژه‌های در دست اقدام حوزه عمرانی سرمایه‌گذاران ابراز رضایت کرد و هم‌چنین بر لزوم بازدید کارشناسان مربوطه و تهیه گزارش مستمر از آخرین وضعیت پیشرفت فیزیکی طرح های حوزه سرمایه گذاری تأکید کرد.

به گفته وی، بهره برداری از پایانه‌های بخش خصوصی در اراضی پشتیبانی این بندر تا پایان سال 94، بیش از 50 هکتار به اراضی عملیاتی، اضافه خواهد کرد.

ایدنی در این بازدید هم‌چنین ضمن احصاء مسایل و مشکلات مطرح شده از سوی نمایندگان شرکت‌های سرمایه گذار و پیمانکاران، دستوراتی را پیرامون بررسی بیشتر این مسائل و رفع مباحث مطروحه، صادر کرد.

با اندكي اضافه و تلخيص برگرفته از وب سایت خبرگزاری ایسنا، تاریخ انتشار: 17 آذر 1394، کد مطلب: 94091710588:www. isna.ir


اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین