پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۵۳۱۵۴
تاریخ انتشار : ۰۹ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۲:۳۱
علی اکبر جوانمرد با اشاره به آمادگی کامل برای اجرای عملیات امداد و نجات جمعیت هلال احمر در این شهر اظهار داشت: هم اینک دوره‌های بازآموزی جمعیت هلال احمر برای ارائه خدمات هرچه بهتر امداد و نجات در حال برگزاری است.
شعارسال: جوانمرد افزود: تفاوت برنامه‌ریزی‌های انجام شده نوروز 96 در مقایسه با نوروز 95 در ارائه هر چه بهتر و با کیفیت‌تر در خدمت‌رسانی است.

وی با اشاره به سامانه ارتباطی 112 گفت: پایگاه‌های تخصصی امدادرسان ثابت در سطح شهر ارومیه برای ارائه خدمات مستقر می‌شوند و شهروندان و مسافران می‌تواند از طریق شماره 112 با جمعیت هلال احمر ارتباط برقرار کنند.

رئیس جمعیت هلال احمر ارومیه گفت: امسال تمرکز این سازمان به پایگاه‌های ثابت است و بنابراین تعداد پایگاه‌های ثابت در سطح شهر ارومیه 6 ایستگاه پیش‌بینی شده که در هر پایگاه امداد و نجات 3 نفر امدادگر و یک نفر پرسنل کادر مستقر می‌شوند.

جوانمرد گفت: در شهر ارومیه با توجه به فاصله نزدیک ایستگاه‌های ثابت نسبت به یکدیگر نیازی به پایگاه‌های سیار نیست و برنامه ریزی شده تا یک تیم توانای سیار نیز در قالبت تیم بانوان در پارک بزرگ ائلرباغی مستقر شوند.

وی اظهار داشت: نوروز 96 پایگاه امداد رسانی هوایی در سطح شهر ارومیه نیز فعال می‌شود و تعداد 2 فروند بالگرد در پایگاه‌های امداد و نجات مستقر می‌شوند تا در صورت نیاز به امدادرسانی به شهرهای اطراف اعزام شوند.

با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری تسنیم، تاریخ انتشار: 8 اسفند 1395، کدخبر: 1339912 ، www.tasnimnews.com

اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین