پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۵۳۱۸۷
تاریخ انتشار : ۰۹ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۷:۱۶
مجتبی بازرگان ظهر دوشنبه در نشست خبری با خبرنگاران، با اشاره به اجرای طرح حلقه مهربانی دو افزود: در راستای ترویج فرهنگ کمک رسانی به نیازمندان «حلقه مهربانی» در زنجان تشکیل شده است.
شعارسال: وی اظهار کرد: این طرح با همکاری اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان، کمیته امداد استان زنجان، اداره کل بهزیستی و شرکت پست اجرا می شود.

مدیر امور رفاه اداره کل کار، تعاون، و رفاه اجتماعی استان زنجان گفت: در این طرح اهدای وسایل خانگی مازاد با همکاری شرکت پست جمهوری اسلامی ایران اجرا می شود و در همین راستا کمبودهای خانواده‌های نیازمند در خانواده ها رفع می شود و در در این طرح کرامت نیازمندان حفظ می شود و اهداءکنندگان می‌توانند از طریق سامانه پیام کوتاه به شماره ۲۰۰۰۶۴۴۹ کلمه «سلام»را ارسال کنند و پس از ارسال این کلمه مشخصات اهداءکننده به اداره‌ کل پست استان مربوطه اعلام و پس از هماهنگی به آدرس اعلام شده مراجعه و با ارائه رسید کالا ارسال می شود.

بازرگان تاکید کرد: با توجه به شناسایی خانواده‌های نیازمند، توسط کمیته امداد، مؤسسات خیریه و سازمان بهزیستی، آدرس و مشخصات این افراد به پست اعلام و کالای مورد نظر به آدرس مورد نظر ارسال می شود.

وی افزود: دستگیری از نیازمندان و نیکوکاری در شرع مقدس دارای جایگاه والایی است و در روند کمک به نیازمندان در طرح «حلقه مهربانی»، نیازمند وو افراد تحت پوشش نیاز به ثبت در سامانه ندارد و افرادی که می‌خواهند آن کالاهایی که مورد نیاز نیست را اهدا کند در سامانه ثبت میکنند.

مدیر امور رفاه اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان زنجان تصریح کرد: نظارت و ارزیابی طرح بر عهده معاونت کار و رفاه اجتماعی استان است و ۴۲ هزار خانوار در این زمینه شناسایی شده است.

بازرگان به اهداف برگزاری حلقه مهربانی دو اشاره کردو گفت: هدف از اجرای مرحله دوم این طرح کمک به نیازمندان در آستانه عید نوروز است.

وی افزود: در ایام عید نوروز خانواده‌های ایرانی کالاهای منزل را عوض می کنند که این افراد می توانند وسایل برقی خود را به نیازمندان بدهند.

با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری مهر، تاریخ انتشار: 9 اسفند 1395، کدخبر: 3918788 ، www.mehrnews.com

اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین