پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۵۳۱۹۶
تاریخ انتشار : ۰۹ اسفند ۱۳۹۵ - ۲۰:۵۱
بهرام پارسایی در خصوص دیدار شب گذشته اعضای این فراکسیون با رئیس دولت اصلاحات اظهار داشت: این دیدار جنبه خبری ندارد و قرار نیست مسائل مطرح شده در آن خبری شود.

شعار سال: بهرام پارسایی سخنگوی فراکسیون امید مجلس شورای اسلامی؛ در خصوص دیدار شب گذشته اعضای این فراکسیون با رئیس دولت اصلاحات اظهار داشت: این دیدار مختص فراکسیون امید نبود و برخی از نمایندگان عضو سایر فراکسیون‌ها هم در این دیدار حضور داشتند.

وی با بیان اینکه حدود 63 نفر از نمایندگان مجلس در این دیدار حضور داشتند افزود: این دیدار جنبه خبری ندارد و قرار نیست مسائل مطرح شده در آن خبری شود.

سخنگوی فراکسیون امید در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه "آیا در این دیدار در خصوص مسائل انتخاباتی مباحثی مطرح شده است" گفت: خیر، این دیدار، دیدار خودمانی بود و هر کدام از دوستان هم راجع به موضوعی صحبت کردند و برگزاری آن هم مناسبت خاصی نداشت و جزئیات قابل اعلامی هم ندارد.

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از پایگاه خبری-تحلیلی دانا، تاریخ انتشار 09 اسفند 1395، کد مطلب: 1050286: www.dana.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین