پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۵۳۲۳۹
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۰۹ اسفند ۱۳۹۵ - ۲۰:۵۵
دبیر شورای عالی امنیت ملی ایران خبر منتشر شده مبنی بر دیدارش با وزیر خارجه عربستان در عراق را تکذیب کرد.

شعار سال: علی شمخانی دبیر شورای عالی امنیت ملی کشورمان روز دوشنبه در حاشیه بازدید از نمایشگاه چهارمین جشنواره جهادگران علم و فناوری در دانشگاه آزاد اسلامی واحد علوم و تحقیقات در جمع خبرنگاران و در پاسخ به سؤال خبرنگاران در خصوص انتشار خبری مبنی بر اینکه شما با عادل الجبیر وزیر خارجه عربستان در بغداد دیدار داشته‌اید؟ گفت: من تکذیب می‌کنم.

وی در خصوص ادعای وزیر خارجه عربستان مبنی بر اینکه چرا در ایران اقدام تروریستی صورت نمی‌گیرد نیز اظهار داشت: عربستان و تروریست‌ها در جایی می‌توانند انفجار و اقدام تروریستی انجام دهند که پرورش یافته‌اند.

شمخانی با ذکر این نکته که ایران سرزمین بیگانه‌ای نسبت به تربیت تروریست است، یادآور شد: علاوه بر این ما دستگاه امنیتی هوشیار و مردم حاضر در صحنه‌ای داریم.

دبیر شورای عالی امنیت ملی با ذکر این نکته که در بعضی از کشورهای منطقه‌ای پیرامون ما افرادی اقدامات تروریستی انجام می‌دهند که در آنجا درس خوانده، زندگی می‌کنند و از آنجا ماموریت گرفته و به جای دیگری رفته‌اند، خاطرنشان کرد: امروز آنها به دلیل اختلاف سیاسی با زاویه‌های کم انتقام می‌گیرند، ضمن اینکه مردم یکپارچه و یا حاکمیتی ندارند و سیستم امنیتی متناسب با مبارزه با تروریسم هم ندارند و سیستمی متناسب با جوامع آزادیخواه دارند و این تفاوت ایران با دیگر کشورهاست.

با اندکی تلخیص و اضافات، برگرفته از سایت خبری تحلیلی عصرایران، تاریخ انتشار: 9 اسفند، کد مطلب: 526429، www.asriran.com

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۲۹ - ۱۳۹۵/۱۲/۱۰
0
0
عالم سیاست پر است از تکذیب ها و تاییدها؟
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۸:۲۶ - ۱۳۹۵/۱۲/۱۱
0
0
الجبیر، فتنه عربستان صعودی است. دو سومش همیشه زیر زمینه
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین