پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۵۳۳۴۷
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۰ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۰:۵۱
مدیر انجمن خیریه حمایت از بیماران کلیوی استان زنجان در آستانه برگزاری همایش «لبخند خدا» گفت: افتتاح بخش دیالیز خیرساز انجمن کلیوی زنجان شروعی برای حضور خیّرین سایر استان ها در فعالیت های خیرخواهانه در حوزه سلامت است.
شعارسال: محمدرضا طهماسبی در نشست هم‌اندیشی‌رئیس دانشگاه علوم پزشکی با معاونین و پزشکان عضو کمیته پزشکی انجمن بیماران حمایت از بیماران کلیوی ، اظهار داشت: 13 اسفندماه بخش دیالیز خیّرساز که به همت خیرین به بار نشسته است، افتتاح و همزمان زمین مجموعه ورزشی بیماران خاص و پیوند اعضاء نیز کلنگ زنی می‌شود و تلاش می‌کنیم در راستای رفاه حال بیماران «آموزش، پیشگیری، درمان و فعالت های ورزشی» در یک منطقه مجتمع شود.

وی ادامه داد: پس از افتتاح بخش دیالیز، سایر طبقات ساختمان انجمن کلیوی نیز که به درمانگاه، کلینیک و خوابگاه اختصاص دارد، راه اندازی می شود.

در ادامه این نشست رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان زنجان ضمن قدردانی از تلاش های انجمن کلیوی در راه اندازی بزرگ ترین بخش دیالیز خیّرساز در کشور گفت: خیریه های زنجان نمونه شاخص و مثال زدنی کشوری است و افتخار می کنیم که خیریه ها در زمینه های مختلف وارد عمل می شوند.

علیرضا بیگلری تصریح کرد: ورود خیریه ها در مواقعی که با کمبود منابع مواجه می شویم بار سنگینی را از دوش جامعه برمی دارد و این عامل باعث تخصصی شدن دانشگاه می شود.

وی اظهار داشت: دانشگاه در بحث درمان نیاز به حضور خیرین در این زمینه دارد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی استان زنجان تاکید کرد: انجمن خیریه حمایت از بیماران کلیوی مصدر امر خیر است و در بخش دیالیز رعایت استانداردهای جهانی سرلوحه کار این انجمن بوده است.

بیگلری با اشاره به این که دانشگاه در تمام زمینه‌ها همراه با انجمن کلیوی است، ادامه داد: باید به خدمات ارائه شده قانع نبوده و با بالا بردن سطح کیفیت خدمات، فردایی بهتر از امروز داشته باشیم.

درادامه این‌نشست هوشنگ ادهمی خیّر احداث کننده بخش دیالیز انجمن کلیوی زنجان نیز اظهار داشت: کمک‌های مردمی باید در مسیر سرویس‌دهی استاندارد حرکت کند و در این مسیر باید دانشگاه علوم پزشکی خیریه ها را همراهی کند.

با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری کار ایران (ایلنا)، تاریخ انتشار: 9 اسفند 1395، کدخبر: 464035، www.ilna.ir

اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۱۱ - ۱۳۹۶/۰۳/۰۲
0
0
خداوند بدیشان خیر مضاعف عطا کند
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین