پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۵۴۴۴۱
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۷ اسفند ۱۳۹۵ - ۲۲:۴۰
رئیس کمیسیون تلفیق برنامه مجلس شورای اسلامی گفت: باید بدانیم که این نظام با اشرافی‌گری جور نیست، چرا که اشرافی‌گری، زیاده‌خواهی و وضعیت بد اقتصادی موریانه نظام است.

شعارسال: حمیدرضا حاجی‌بابایی امشب در جمع مردم ابهر که به مناسبت آغاز فعالیت جبهه مردمی انقلاب اسلامی جمع شده بودند، اظهار کرد: ملت ایران، این پدران و مادران شهدا و کسانی که دلسوز هستند، در برابر امام حسین(ع) رو سفید هستند.

وی تصریح کرد: اینها حرف برای گفتن دارند، چرا که 200 هزار شهید و بیش از 100 هزار جانباز تقدیم نظام و انقلاب کرده‌اند و امروز نیز جوانان کشور از حرم حضرت زینب(س) دفاع می‌کنند.

رئیس کمیسیون تلفیق بودجه مجلس شورای اسلامی گفت: در سوریه زمانی که دنیا یک طرف و ما یک طرف بودیم، بردیم، اما این برد ما نبود، بلکه عاشورا برد.

وی ادامه داد: هر قدر جلوتر می‌رویم و انقلاب قوی‌تر می‌شود، دزدان نیز قوی‌تر می‌شوند.

حاجی‌بابایی با اشاره به اینکه دشمنان امروز با تمام قدرت ایستاده‌اند که ما را به زانو دربیاورد، اضافه کرد: اما ما نمی‌خواهیم به زانو در بیاییم و مثل شب عاشورا خداحافظ بگوییم.

وی تصریح کرد: اینکه انقلاب سرپا ایستاده است، این است که سه چیز باهم جور است که اینها شامل قرآن و رهبری و مردم است و اگر که این سه کنار هم باشند، پیروزی قطعی است.

رئیس کمیسیون تلفیق برنامه مجلس شورای اسلامی ادامه داد: زمان حضرت علی(ع) مردم عقب کشیدند، در صورتی که زیباترین تاریخ و الهی‌ترین آن را داشتند، نه اینکه مفسر قرآن باشند، بلکه خود قرآن بودند.

حاجی بابایی با اشاره به ظلم روا شده به حضرت علی(ع) اضافه کرد: نتیجه همین اقدامات، کربلا و اسارت حضرت زینب(س) شد، اما در ایران این اتفاق نیفتاد، در حالی اگر یک روز یکی از این سه جزء عقب‌نشینی کند، کار تمام است.

وی اظهار کرد: ما وقتی می‌بینیم که در این انقلاب موریانه ما را می‌خورد، باید این موضوع را بگذاریم کنار که چه کسی اصولگرا و چه کسی اصلاح طلب است، هر کس انقلابی یا عاشورایی است، پس باید پشت سر مقام معظم رهبری باشد.

این نماینده مجلس تصریح کرد: به فرموده امام راحل حفظ نظام از اوجب واجبات است، اما باید بدانیم که این نظام با اشرافی‌گری جور نیست، چرا که اشرافی‌گری، زیاده‌خواهی و وضعیت بد اقتصادی موریانه نظام است.

حاجی‌بابایی با اشاره به اینکه امروز جامعه ما با مشکلاتی روبه‌رو است، که این برای رهبری و مردم قابل قبول نیست، تصریح کرد: این مورد قبول نیست که در کشور عده‌ای مدعی این باشند که این حق ما است که زیاد برمی‌داریم.

وی ادامه داد: ما نمی‌گوییم حق کسی ضایع شود، امروز وقتی رهبر عزیز ما میفرمایند، که من شرمنده می‌شوم وقتی جوانی بیکار است، قطعا باید مسؤولان صد برابر بیشتر شرمنده شوند.

رئیس کمیسیون تلفیق برنامه مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه بیکاری جوان برای پدر و مادر سخت است، گفت: این بحث وقتی سخت است که هیچ چیز در کشور نباشد، در صورتی که ما در کشور همه چیز داریم، اما باید بدانیم وقتی می‌خواهیم اقدام کنیم، باید فعالیت‌هایمان همچون دوران دفاع مقدس باشد.

حاجی‌بابایی تصریح کرد: فرمانده یعنی نخستین شخص، برای مثال رهبر انقلاب فرمانده هستند، چرا که وقتی موضوعی را مطرح می‌کنند، قبل از همه خودشان عمل می‌کنند.

وی ادامه داد: این حرف‌هایی که زده می‌شود را به یک حزب و جناح نچسبانید، بلکه به همه بچسبانید، چون در اشتباهاتی که رخ داده خیلی‌ها شریک هستند.

*در بحث حقوق های نجومی همه مقصر هستند

وی با اشاره به اینکه در بحث حقوق‌های نجومی مجلس و دولت همه مقصر هستند، تصریح کرد: چرا که هم قانون بد مصوب شده و هم بد اجرا شده است و به همین دلیل است که وقتی 6 ماه برای نوشتن برنامه ششم تلاش کردیم، درباره کشاورزی، آب، فرهنگ و در همه موارد قانون نوشتیم.

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری فارس ، تاریخ انتشار خبر 16 اسفند 1395، کدمطلب: 13951216001787 ،www.farsnews.com
اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۵۸ - ۱۳۹۵/۱۲/۱۸
0
0
اب از سرچشمه بباید بست که چو راه افتاد نتوان بستن جوی
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین