پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۵۴۶۰۶
تاریخ انتشار : ۱۹ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۰:۲۰
در حالی که نماینده ولی‌فقیه در استان خراسان رضوی به خاطر اجلاسیه مجلس خبرگان در تهران به سر می‌برد، برخی رسانه‌ها تلاش کردند عدم حضور وی در مراسم استقبال از روحانی را سیاسی جلوه دهند.

شعار سال: حجت‌الاسلام‌والمسلمین حسن روحانی، رییس‌جمهوری کشورمان چهارشنبه به منظور افتتاح چند طرح و پروژه عمرانی و شرکت و سخنرانی در اجلاس روز شهید به مشهد مقدس سفر کرد.

روحانی در بدو ورود به فرودگاه بین‌المللی شهید هاشمی‌نژاد مشهد مورد استقبال قائم‌مقام تولیت آستان قدس رضوی، استاندار و جمعی از مسوولان استان خراسان رضوی قرار گرفت.

برخی رسانه‌ها تلاش کردند عدم حضور نماینده ولی‌فقیه و تولیت آستان قدس رضوی در مراسم استقبال از رییس‌جمهور را وارونه‌سازی کرده و سیاسی جلوه دهند.

این در حالی است که آیت ‌لله علم‌الهدی و حجت‌الاسلام‌والمسلمین ابراهیم رئیسی هر دو از جایگاه نمایندگان مجلس خبرگان رهبری برای شرکت در اجلاسیه دوم خبرگان در تهران به سر می‌برند.

با اندكي تلخيص و اضافات برگرفته از خبرگزاري خبرآنلاین، تاریخ انتشار: 18 اسفند 1395، کد مطلب: 644245:www. khabaronline.ir


اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین