پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۵۴۶۱۴
تاریخ انتشار : ۱۹ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۰:۱۹
سخنگوی دولت 30 اسفند ماه 95 را تعطیل رسمی اعلام کرد و گفت: دستگاه‌ها می‌توانند با مرخصی کارمندانی که قصد مسافرت در روز شنبه - 28 اسفند ماه - را دارند، موافقت کنند.

شعار سالمحمدباقر نوبخت روز چهارشنبه پس از پایان جلسه هیات دولت در جمع خبرنگاران افزود: با توجه به تصمیم هیات وزیران، روز ۳۰ اسفند به عنوان روز تعطیل رسمی اعلام شد و در روز شنبه هم به همه دستگاه ها اجازه داده شد که هر یک از کارمندان که قصد مسافرت دارند، بتوانند به آنان مرخصی داده شود.

وی ادامه داد: ان شاءالله تعطیلات خوبی در انتظار همه مردم به ویژه کارمندان دولت و کارگران باشد.

سخنگوی دولت همچنین از تصویب ۱۵۰ میلیارد تومان در جلسه چهارشنبه هیات دولت برای اتمام مسکن مهر خبر داد و خاطرنشان کرد: امروز برای این که بتوانیم قبل از پایان سال باردیگر در جهت تاکید رییس جمهوری مبنی بر اتمام رساندن پروژه مسکن مهر اقدام کنیم، ۱۵۰ میلیارد تومان دیگر تصویب شد که به عنوان کمک در اختیار مسکن مهر قرار دهیم تا ان شاء الله در طول دوره دولت یازدهم پروژه مسکن مهر به اتمام برسد.

با اندكي تلخيص و اضافات برگرفته از خبرگزاري خبرآنلاین، تاریخ انتشار: 18 اسفند 1395، کد مطلب: 644244:www. khabaronline.ir


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین