پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۵۵۰۲۹
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۲ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۵:۴۸
کارگاه بین المللی دو روزه توسط پژوهشکده علوم و صنایع غذایی و انستیتو متخصصین صنایع غذایی آسیا اقیانوسیه (APIFP) با هدف بررسی قرار دادن پروبیوتیک ها برگزار می شود.

شعار سال: مرضیه حسینی نژاد، رئیس گروه همکاری های علمی و بین المللی پژوهشکده علوم و صنایع غذایی اظهار داشت: کارگاه بین المللی دو روزه توسط پژوهشکده علوم و صنایع غذایی و انستیتو متخصصین صنایع غذایی آسیا اقیانوسیه (APIFP) در مشهد برگزار می شود.

وی گفت: در این کارگاه بین المللی، دکتر ملک الطاف حسین، مدیر انستیتو متخصصین علوم و صنایع غذایی آسیا-اقیانوسیه و عضو سازمان ایمنی غذایی سیدنی استرالیا بعنوان مدرس اصلی و همچنین چهار تن از اساتید دانشگاه های معتبر از کشورهای مالزی، ویتنام، چین و مجارستان تدریس خواهند کرد.

وی گفت: این کارگاه، اولین کارگاه تخصصی در خصوص پروبیوتیک هاست که در چنین گستره ای از پوشش بین المللی با حضور شرکت کنندگان چندین کشور آسیا - اقیانوسیه برگزار می شود.

حسینی نژاد با تاکید بر اینکه میکروبیولوژی، تولید و اثربخشی پروبیوتیک ها یک دانش میان رشته ای است، بیان کرد: مخاطبان این کارگاه طیفی از تخصص های مرتبط را در بر می گیرند که مشمول دانشجویان تحصیلات تکمیلی و متخصصین علوم و صنایع غذایی علاقه مند به موضوع می شوند.

وی افزود: همچنین متخصصین داروسازی در ارتباط با مکمل های دارویی پروبیوتیک، پزشکان در زمینه اثرات بالینی پروبیوتیک ها در دستگاه گوارش، متخصین تغذیه در خصوص اثرات فراسودمند و تغذیه ای آنها، متخصصین میکروبیولوژی با توجه به طیف گسترده میکروارگانیسم های پروبیوتیک از جمله مخاطبان این کارگاه هستند.

دبیر سومین کارگاه بین المللی آسیا اقیانوسیه پروبیوتیک ها افزود: کارشناسان دستگاه های نظارتی از جمله اداره استاندارد با شرکت در این کارگاه می توانند از نحوه ارزیابی، قوانین نظارتی و سیستم های کنترل کیفیت این محصولات در دیگر کشورها مطلع شوند.

وی با بیان اینکه به شرکت کنندگان در این کارگاه آموزشی گواهینامه حضور اعطا خواهد شد، گفت: گواهی کارگاه توسط انستیتو آسیا اقیانوسیه متخصصین علوم و صنایع غذایی (APIFP) با اعتبار بین المللی به شرکت کنندگان ارائه خواهد شد.

وی از امکان اختصاص امتیاز بازآموزی به شرکت کنندگان در کارگاه بین المللی پروبیوتیک ها خبر داد و بیان کرد: با همکاری دانشگاه علوم پزشکی مشهد امتیاز باز آموزی وزارت بهداشت، به این کارگاه بین المللی اعطا شد که به واسطه این همکاری شرکت کنندگان رشته های علوم پزشکی در این کارگاه بین المللی می توانند از مزایای امتیاز بازآموزی برخوردار شوند.

رئیس گروه همکاری های علمی و بین المللی پژوهشکده علوم و صنایع غذایی با اشاره به برگزاری این کارگاه آموزشی گفت: کارگاه مذکور با همکاری دانشگاه جینان چین و انجمن پروبیوتیک و غذاهای فرا سودمند ایران، ۱۶ و ۱۷ آذر ماه (۶ و ۷ دسامبر ۲۰۱۶) با حضور پنج تن از اساتید برجسته حوزه پروبیوتیک ها از کشورهای آسیا اقیانوسیه برگزار می شود.

با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری مهر، تاریخ 1 آذر 95 ، کد مطلب: 3829993: www.mehrnews.com

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۶:۰۸ - ۱۳۹۵/۱۲/۲۴
0
0
از نظر اینکه چند موسسه با یکدیگر دارند همکاری می کنند، کار ارزشمندی محسوب می شود
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین