پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۵۵۱۴۵
تاریخ انتشار : ۲۳ اسفند ۱۳۹۵ - ۰۸:۴۶
دبیر کمیته دانشجویی ستاد توسعه علوم و فناوری‌های شناختی معاونت علمی‌وفناوری ریاست‌جمهوری از حمایت ویژه این ستاد از ایجاد 50 انجمن علمی در دانشگاه‌ها خبر داد و گفت: علاوه بر آن این ستاد از طرح‌های پژوهشی دانشجویی حمایت خواهد کرد.

شعار سال: رضا پناهی با اشاره به تصویب آیین‌نامه‌های حمایتی ستاد علوم و فناوری‌های شناختی در سال جاری، افزود: به موجب این آیین‌نامه، کمیته دانشجویی این ستاد به منظور ترویج حوزه شناختی و افزایش فعالیت‌های دانشجویی در این حوزه از تشکیل انجمن‌های علمی در دانشگاه‌های سرتاسر کشور حمایت می‌کند.

وی این حمایت را در راستای امضای تفاهم‌نامه‌هایی میان ستاد علوم شناختی با وزارت علوم دانست و خاطرنشان کرد: بر این اساس انجمن‌های علمی مغز و شناخت بعد از ثبت و شروع فعالیت در دانشگاه‌ها، حمایت‌های ستاد را دریافت خواهند کرد.

به گفته دبیر کمیته دانشجویی ستاد علوم و فناوری‌های شناختی این انجمن‌ها محدودیتی در نوع رشته دانشگاهی ندارند و بین رشته‌ای هستند و بازوهای ستاد در پیشبرد و ترویج علوم شناختی در دانشگاه‌ها محسوب می‌شوند.

پناهی، برگزاری کارگاه‌های علمی مرتبط، سمینار و مسابقات دانشجویی را از دیگر فعالیت‌های این انجمن‌ها ذکر کرد و یادآور شد: تا کنون در دانشگاه‌هایی همچون علوم پزشکی ایران و اصفهان این انجمن‌های علمی تشکیل شده‌اند و هدف ما این است تا پایان سال آتی 50 انجمن علمی در دانشگاه‌های مختلف کشور تشکیل شود.

وی اظهار کرد: تاکنون کمیته دانشجویی از پایان‌نامه‌های دانشجویی در مقاطع ارشد و دکتری حرفه‌ای حمایت می‌کرده است و در اقدامی جدید به منظور شکل‌گیری پژوهش‌های علمی در دانشگاه‌ها از طرح‌های پژوهشی دانشجویی نیز حمایت ویژه می‌کند.

با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، تاریخ 4 اسفند 95 ، کد مطلب: 95120402736: www.isna.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین