پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۵۵۲۷۹
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۳ اسفند ۱۳۹۵ - ۲۰:۰۷
فرماندار اصفهان گفت: بررسی صلاحیت داوطلبان انتخابات مجلس در جلسات مختلف آغاز شده و نتایج نهایی احراز صلاحیت تا 25 اسفند ماه به داوطلبان اعلام خواهد شد.
شعارسال: احمد رضوانی با اشاره به احراز صلاحیت داوطلبان انتخابات اولین میان‌دوره‌ای دهمین دوره مجلس شورای اسلامی شهرستان اصفهان، اظهار کرد: با پایان مهلت ثبت نام داوطلبان و تشکیل هیأت اجرایی انتخابات اولین میان‌دوره‌ای مجلس شورای اسلامی، بررسی صلاحیت داوطلبان در جلسات مختلف، آغاز شده و نتایج نهایی احراز صلاحیت‌ها تا 25 اسفند ماه، به داوطلبان اعلام خواهد شد.

وی پیرامون ثبت نام انتخابات پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا، نیز اظهار داشت: طبق برنامه زمان‌بندی، هیأت اجرایی انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا در زمان مقرر و با حضور 30 نفر از معتمدین و تحت نظارت هیأت نظارت بر انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا تشکیل شده و ثبت نام داوطلبان نیز از روز 30 اسفند ماه سال 95 تا روز 6 فروردین ماه سال آینده به مدت هفت روز انجام خواهد شد.

فرماندار اصفهان بر لزوم همراه داشتن گواهی عدم سوء پیشینه توسط داوطلبان انتخابات شوراهای شهر و روستا، تأکید کرد و گفت: داوطلبان شرکت در انتخابات پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا نسبت به اخذ گواهی عدم سوء پیشینه اقدام کنند تا به سهولت بتوانند بر اساس جدول زمان‌بندی در زمان مقرر ثبت نام کنند.

رضوانی با تأکید بر اهمیت سلامت انتخابات سال آینده، افزود: رعایت مر قانون و اقدام در جهت مشارکت حداکثری مردم در انتخابات سال 96، از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است و در این راستا باید اقدامات مؤثری صورت پذیرد.

با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری فارس، تاریخ انتشار: 23 اسفند 1395 ، کدخبر: 13951223000818، www.farsnews.com

اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۰:۵۶ - ۱۳۹۶/۰۲/۳۰
0
0
لطفا با بی طرفی کامل
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین